Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer af denne forside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Okay det kan jeg godt se :) Hold da op der er sket meget...meget mere "slick" at se på...vildt godt

med farverne fra logoet.

En ting der er lidt...der er den hvide baggrund for den store del af sitet...det er som om den generer øjnene, der er "for meget hvidt" på siden...kan du lave den i en mere mørkere nuance?

den gule er heller ikke så let læselig på hvid baggrund.

Men ellers ser det topdollar ud ...vildt proff

/Søren

Fra Hillerød/Lyngby
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:18

Struktur, struktur og struktur det er hvad siden mangler. For mig ser det ud som om der er lavet en kasse hvor alt bare er kastet ind. Jeg er ikke så stor fan af alt det skygge som er blevet brugt på billederne på forsiden og under presse.

Allerede ved første øjekast på forsiden kunne jeg ikke få mig selv til at gå nærmere ind på siderne da det hele virker utrolig uoverskueligt.

Lige en klassisk fejl som dit bureau har lavet altså dem som har udarbejdet din side/system de har linket til deres egen side hvilket også er ok, men man bliver smidt væk fra din side og ind på deres. Du må lige fortælle dem at deres side skal åbnes i en ny side! :)

Godt nytår!

Med venlig hilsen
Lasse Chr. Petersen

www.on2net.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 06:26

Att.Søren. Tak for din mening om det nye design. Godt det er blevet bedre. Jeg tager kritikken til mig med kyshånd :-)

Hej Lasse.

Vil lige høre om det er dette design du har bedømt :  http://customerwise.dk/kunde/ib/ det er www.industribasen.dk

Det er nemlig det første du meget gerne må komme med forbedringer til. Tror muligvis det er det gamle du har komme med ris og ros til

kan det passe?

Mvh

Morten

Fra Hillerød/Lyngby
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:35

Hej Morten

Ja det har du helt ret i, jeg trykkede på det link som du havde i dit navn og kom ind på industribasen :)

Det ser helt kanont ud det nye, det må jeg sige der er virklig sket en markant forbedring :)

Med venlig hilsen
Lasse Chr. Petersen

www.on2net.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:13

Mange tak for de pæne ord.

Er der andre der vil hjælpe til med at komme med forbedringer?

Mvh

Morten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)