Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funktion i word der kan indsætte html-koder i tekst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige skrevet et nyhedsbrev.

Når jeg sender det ud via mit administrationssystem, skal sendes ud med inklusive html-koder. Dvs. jeg skal selv skrive html-koderne ind i teksten.

Dvs. jeg kan ikke bare copy-paste en wordtekst, men skal selv indsætte de relevante htmlkoder først.

Findes der en funktion i Word eller andre små gratis programmer, der hurtigt kan indsætte de relevante koder i teksten?

Smil

Rikke

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:57

Hej Rikke

Du kan gemme dit word-dokument som en webside, du skal bare vælge formatet under 'gem som' i Word. Det virker i hvert fald i Office 2007.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 19:17

Hej Kirsten,

Tusinde tak for svar...men det virker desværre ikke.

Det jeg har brug for er et program der kan omsætte fed font til html, således at når jeg skriver:

Kære medlem af KarriereVeninder,

Nedenfor kan du få et overblik over de kommende aktiviteter i det nye år...

Der har jeg brug for, at programmet selv kan indsætte de koder der fremhæver noget af teksten som fed mv.

Nogen der kender et program der kan det?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:14

Hej Rikke

Du skal måske have fat i den udbyder, du bruger til at sende nyhedsbreve. Jeg er ikke ligefrem teknologi-nørd, så mit svar er meget lavpraktisk.

Jeg bruger Scannet's modul til nyhedsbreve. Jeg skriver dem i Word, med diverse formattering. Når jeg er færdig, laver jeg en 'copy-paste' ind i modulet, og  virker fint med formattering. Hvis du gemmer et Word-dokumenter i HTML-format, og åbner det i en browser, får du også hele formatteringen med.  Så prøv at tage fat i din udbyder  de må kunne hjælpe dig.

MVH & godt nytår
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:44
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)