Jeg får snart en ny hjemmeside med adminsektion, omkring 1.000 undersider og masser af billeder. Jeg har en forventning om et par tusinde daglige besøgende, hvor meget plads har jeg brug for?
Jeg har indtil nu kun brugt de billige webhoteller og der har ikke været problemer med det overhovedet. Her har jeg også haft mange besøgende, men dog ikke så mange undersider.
Det er lidt svært at sige når vi ikke ved hvordan kvaliteten af de billeder skal være.. Jeg ville nok gå efter et par GB. Det vigtigste er dog trafikken. Nu ved jeg ikke lige om du selv har server eller om du vil købe webhosting hos et firma, men bare sørg for at der er fri trafik og at de rent faktisk er fri/uendelig traffik. Jeg havde f.eks. fri traffik hos surftown, men da mit site (som ikke eksisterer længere) begyndte at have 100 besøgende, fik jeg en mail om at de lukkede min konto pga. for meget trafik. Rigtig fesent. Så bare sørg for at læse det med småt, så du ikke ender i samme situation :)
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Ja, det er en prissammenling på mobiler, taletid og bredbånd. Grunden til de mange sider er at der findes ca. 150 forskellige mobiler med abonnement. Hver mobil får 5 sider, anmeldelse, pris, specifikationer osv., de sidste sider går til bredbånd og taletid plus det løse. Så det bliver nok 8-900 sider ialt, men der kommer jo nye mobiler til hele tiden og de udgåede modeller skal redirectes til forsiden.
Jeg blev bare i tvivl om sådan et webhotel til 9 kr. var nok, men det lyder det åbenbart til at det er
Jeg har fundet sådan et færdigt script til en prissammenlignings side, ligesom der findes scripts til webshop løsninger og jeg har muligvis også fundet en til at smide det op og lave et unikt og up to date design