Da min lille flytte- og transport virksomhed er begyndt at vokse sig større end jeg selv har kapacitet til, søger jeg en ekstern vognmand. Det jeg mangler hjælp til, er primært flytteopgaver. Og jeg kan tilbyde disse opgaver mere eller mindre hver dag fra mandag til fredag, også weekend hvis dette ønskes.
Din profil må meget gerne svare til følgende:
Din virksomhed er ligesom min, en mindre virksomhed, som har lyst til at udvide en smule. (du er måske kun dig selv på nuværende tidspunkt)
Du lægger vægt på kundepleje, er høflig og er med til at give vores kunder en positiv og god flytteoplevelse
Du har måske selv en mand ansat, til at hjælpe dig på flytteopgaverne (hvis ikke, er det ikke nogen hindring da jeg selv kan stille en ekstra mand til rådighed)
Din bil er som minimum en 6-8 pallers, 3500 kg. vogn. Gerne større, men IKKE mindre.
Vi går meget op i at have det sjovt og hyggeligt, og ikke dø af stress før tid :) Så du må meget gerne have en god portion humor
Fleksibel og mødestabil (du er selv med til at lægge tiderne, men de aftalte tider SKAL overholdes) En aftale med en kunde skal under alle omstændigheder overholdes.
Hvis disse ovennævnte punkter stemmer overens med dig og din virksomhed, må du meget gerne kontakte mig snarest muligt, da jeg har brug for dig allerede fra næste uge ;)
hey jeg er ved at starte min virksom hed op og da jeg har meget kenspab til møbel transport og kunder kunne jeg godt tænke mig at arbejde med dig. med mindre du har fået en