Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en selvstændig vognmand til flytteopgaver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da min lille flytte- og transport virksomhed er begyndt at vokse sig større end jeg selv har kapacitet til, søger jeg en ekstern vognmand. Det jeg mangler hjælp til, er primært flytteopgaver. Og jeg kan tilbyde disse opgaver mere eller mindre hver dag fra mandag til fredag, også weekend hvis dette ønskes.

Din profil må meget gerne svare til følgende:

• Din virksomhed er ligesom min, en mindre virksomhed, som har lyst til at udvide en smule. (du er måske kun dig selv på nuværende tidspunkt)
  • Du lægger vægt på kundepleje, er høflig og er med til at give vores kunder en positiv og god flytteoplevelse
  • Du har måske selv en mand ansat, til at hjælpe dig på flytteopgaverne (hvis ikke, er det ikke nogen hindring da jeg selv kan stille en ekstra mand til rådighed)
  • Din bil er som minimum en 6-8 pallers, 3500 kg. vogn. Gerne større, men IKKE mindre.
  • Vi går meget op i at have det sjovt og hyggeligt, og ikke dø af stress før tid :) Så du må meget gerne have en god portion humor
  • Fleksibel og mødestabil (du er selv med til at lægge tiderne, men de aftalte tider SKAL overholdes) En aftale med en kunde skal under alle omstændigheder overholdes.

Hvis disse ovennævnte punkter stemmer overens med dig og din virksomhed, må du meget gerne kontakte mig snarest muligt, da jeg har brug for dig allerede fra næste uge ;)

Jeg foretrækker svar pr. mail,

Mvh. Jesper

kontakt(a)express-flyt.dk

Fra St. Merløse
Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:44

Det lyder interesant for mig. Jeg holder til på midtsj. og har også en del lagerplads hvis det skulle være nødvendigt.

M.v.h Mikkel

(Kan kontaktes på 20472972)

Fra Allested
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:54

Hej Jesper

Jeg er selvstændig vognmand med varebil, der tilbyder flytteopgaver.

Jeg har arbejdet som flyttemand en del år i et firma der desværre gik konkurs.

Høj service er en selvfølge i mit lille firma.

Jeg kører i alle døgnets timer om nødvendigt.

Yderligere oplysninger fås ved henv. til:

JT minitransport/ v Jan Trini Tlf: 22391334 Fax: 76240935

PS. kan tiltræde straks

Fra Greve
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:55

Hej.

Jeg er en selvstændige vognmand. Du må meget gerne skrive et mail til mig på email: ask@goodmandgroup.dk

Hilsen

Goodman

Fra Allested
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23

Hej Goodman

Du har skrevet til mig ¨på Amino.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på tlf: 22391334, så jeg kan høre hvad du har af kørsel.

Venlig hilsen

JT minitransport V/ Jan

Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:57

kære  Jesper

Jeg er vognmand og kan træffes på 54 62 81 16

med venlig hilsen maxtranz

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:46

hey jeg er ved at starte min virksom hed op og da jeg har meget kenspab til møbel transport og kunder kunne jeg godt tænke mig at arbejde med dig. med mindre du har fået en

Mvh paw

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)