Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en selvstændig vognmand til flytteopgaver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da min lille flytte- og transport virksomhed er begyndt at vokse sig større end jeg selv har kapacitet til, søger jeg en ekstern vognmand. Det jeg mangler hjælp til, er primært flytteopgaver. Og jeg kan tilbyde disse opgaver mere eller mindre hver dag fra mandag til fredag, også weekend hvis dette ønskes.

Din profil må meget gerne svare til følgende:

  • Din virksomhed er ligesom min, en mindre virksomhed, som har lyst til at udvide en smule. (du er måske kun dig selv på nuværende tidspunkt)
  • Du lægger vægt på kundepleje, er høflig og er med til at give vores kunder en positiv og god flytteoplevelse
  • Du har måske selv en mand ansat, til at hjælpe dig på flytteopgaverne (hvis ikke, er det ikke nogen hindring da jeg selv kan stille en ekstra mand til rådighed)
  • Din bil er som minimum en 6-8 pallers, 3500 kg. vogn. Gerne større, men IKKE mindre.
  • Vi går meget op i at have det sjovt og hyggeligt, og ikke dø af stress før tid :) Så du må meget gerne have en god portion humor
  • Fleksibel og mødestabil (du er selv med til at lægge tiderne, men de aftalte tider SKAL overholdes) En aftale med en kunde skal under alle omstændigheder overholdes.

Hvis disse ovennævnte punkter stemmer overens med dig og din virksomhed, må du meget gerne kontakte mig snarest muligt, da jeg har brug for dig allerede fra næste uge ;)

Jeg foretrækker svar pr. mail,

Mvh. Jesper

kontakt(a)express-flyt.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tag fat i Per på 40269944.

Han er en super seriøs og reel fyr du vil kunne få et godt samarbejde der virker begge veje med.

Han driver www.flyttebilen.dk og har et godt netværk indenfor branchen.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret- har i forvejen et flyttefirma. Men hvor i landet snakker vi?

Selv holder jeg til i aalborg

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja, det glemte jeg at skrive. Den primære kørsel er i Københavns området.

P.S. Tak til alle dem der har skrevet til mig. Det ser positivt ud, og jeg vender tilbage til alle i starten af det nye år. Jeg har bare haft så meget tryk på at jeg simpelthen ikke har haft tid til at besvare alle endnu.

Mvh. Jesper

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2007(kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!billig over bro´en/færge)                                                                 Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. pakkedistribution, paller, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, mad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste.!

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne, hvis muligt.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
e-mail: SlagelseTransport@hansen.dk 

Tilmeldt 14. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person
Hej
Jeg skrev en email til dig
Jeg er en sælstandig med alukasse med lift 8 palleres og klar til samarbejde so hurtig so mulig
Tele nr 71529656
Tak
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mounir79:
Jeg skrev en email til dig

du svarer 10 år for sent.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)