Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopejere. Hvordan har jeres omsætning været i julen?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, så kunne det være meget interessant at høre hvordan salget har været denne jul i forhold til sidste jul.

 

Kom med jeres inputs Cool

 

Godt Nytår!

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i december haft en vækst på næsten 60% i forhold til sidste jul, hvor der ellers også var en god vækst i forhold til 2007, så vi kan bestemt ikke klage.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

+150% i forhold til 2008 ... Cool

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores første jul.. så kan ikke sammenligne med forrige jul...

Men salget i forhold til de sidste 10 mdr. er mere end femdoblet, skyldes nok også intensiveret markedsføring og nyt shop-system.

Specielt har Facebook tilmeldingen været fantastisk... fra 250 fans i starten af december til snart 1000.. og iøvrigt masser af aktivitet på fansiden..

Så salget af piercinger går strygende, selv. d. 24-26 december..Stick out tongue

 

mvh.

Jan

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder dejligt!


Kan du uddybe hvor meget du ca. har brugt på markedsføring og hvad du markedsført af produkter, samt hvilke markedsføringskilde der har givet størst afkast?

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vi markedsfører selvfølgelig alle produkterne (landingpages er sat på kategorier), og budgettet er sådan set sat til "ubegrænset" ..

Søgningen på piercingsmykker har jo sin egen begrænsning. men det løber op i 16-22.000 om måneden. hvoraf det meste går til facebook ads og Google adwords..(Vi betaler for topplacering på alle søgeord..)

Den markedsføringskilde med det bedste ROI er uden sammenligning Facebook...... Men den bedste konvertering er helt klart Google organic, og det selv om jeg stadig mangler at lave samtlige metabeskrivelser på varerne...(der er nogle begrænsninger i shop systemet, som jeg ikke helt har løst)

mvh.

Jan

Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores omsætning i december 2009 ender på helt det samme som i 2008, hvilket vi egentlig er udmærkede tilfredse med i disse "krisetider". Set over hele året har vi dog haft en fremgang på 25% i forhold til 2008. Så det kan vi ikke tillade os at være utilfredse med :-)

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har haft en voldsomt vækst, selv i efteråret inkl December, som normalt slet ik er sæson mdr for solbriller...

Så ingen klager herfra ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og græsset må stadig gro Big Smile der er røget nogle robotplæneklipper  op til jul

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme tendensmin webshop!!

December måned er jo bare klart den fedeste måned for alle som sælger noget.. Men som mange er inde på, er forberedelserne også spændende. Der er da i hvert fald ting jeg vil ændre på til næste oktober/november/december i forhold til hvad jeg gjorde i år. Det er sådan noget, som gør det hele sjovt og udfordrende.

Hvordan ser jeres salg så ud her i "bagjulen"? Og hvor mange unikke besøgende har I andre nystartede webshops pr. måned? Jeg tænker her på webshops, som er under 1 år gamle og dermed har oplevet sin første jul :)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)