Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et salgs(brev)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Olesen:
Nogle der vil se på det og give lidt feedback.

Smid teksten her og få en hurtig og gratis respons.

Eller send den til kjer@kjers.com og få en grundig og professionel gennemgang, gennemskrivning og korrektur, som koster nogle penge, som du formentlig tjener ind igen, fordi dit brev bliver rigtig godt (ring gerne i forvejen på 2814 8403).

mvh Hans

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:40

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Emne:

Navn, tilbud til alle trænere i din klub

Indhold:

Hej Navn

Efter aftale sender jeg vores tilbud på fodboldcoach.dk

Jeg kan se at du pt. er (formand, kasserer, herreseniorformand, børneformand, kampfordeler) i klub.

Derfor sender jeg denne mail til dig om Fodboldcoach.dk nye produkt og funktioner

Hvis jeres klub gerne vil tilbyde jeres trænere bedre mulighed for udvikling af spillerne, bedre træningspas, og træning med nye, anderledes øvelser, så er fodboldcoach.dk lige noget for jer.

Fodboldcoach.dk tilbyder trænere og ledere en øvelsesdatabank, med masser af funktioner.

·         Få fat i fokuspunkterne ved hver eneste øvelse

·         Se øvelsen på video

·         Lav en variation af øvelsen selv

·         Lav dine helt egne øvelser med fodboldcoach.dk’s simple øvelseseditor

·         Se øvelsen i animation, og lær øvelsen ned til mindste detalje

·         Sæt øvelser sammen til et træningspas ,og gem dem eller print dem ud og tag dem med på banen.

·         Gem dine favoritøvelser, så du altid kan hente dem frem

Dette er bare nogle funktioner fodboldcoach.dk kan tilbyde.

Hvis trænerne i klub på noget tidspunkt har efterspurgt øvelser, eller ikke altid har tid til at bruge flere timer hver dag på at lave et rigtig godt træningsprogram, så er fodboldcoach.dk faktisk det eneste du skal bruge for at gøre forberedelsestiden kort, og få masser af inspiration.

Pris

Et normalt klubmedlemskab koster 3000 ex. Moms . Men nu kan ALLE trænere i klub få adgang til alle fodboldcoach.dk’s funktioner for kun 1000 kr. ex moms. Det er uanset om det er 10 trænere eller 100 trænere.

Trænerne skal bare logge ind på fodboldcoach.dk og tilmelde sig og bruge kodeordet kodeord, så får de adgang med det samme.

Hvis dette er noget der har interesse, kan i skrive eller ringe til mig.

-------------------------------------------------------------------------------

Målgruppen er fodboldtrænere og fodboldklubber

Denne mail bliver selvfølgelig sendt til den der har accepteret at få en mail, men fortrinsvis er det formændene i klubberne jeg har fået svar fra.

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Hej Christian,

Jeg så også at Martin T, her på amino havde et par super ideer til at oprettelse af nyhedsbreve :-)

Jan

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:04

Hej Christian.

Dit brev trænger til opstramning.
Du skal fange opmærksomheden, skabe og øge interessen, skabe behovet og åbne for handling.

Din emnelinje risikerer at skræmme mange væk. Hvis jeg får en mail, der starter med ordet "Tilbud", har den høj risiko for at blive slettet omgående.
Fan i stedet opmærksomheden ved at tilbyde løsning på et problem: Bedre træning giver bedre resultater! - kunne være et eksempel.

Opbyg interessen. F.eks. ved en casehistorie. Bolbro IF gik fra serie x til y på z sæsoner og har siden de tilmeldte sig fodboldcoach.dk kun tabt tre kampe.

Vedhæft gerne en video eller link til den, så de kan se et eksempel på den kvalitet, de køber.

Erstat ordet "Pris" med "tilbud" eller "særtilbud" for at skabe et her og nu-behov.

Brug bydefor i dit call to action: "Ring allerede i dag" eller lign.

Du har helt styr på, hvem du har lov til at sende til, går jeg ud fra.

Held og lykke.

mvh Hans

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:59

Hej igen

Så har jeg ændret lidt i mit brev, så må vi se hvad i siger til det nu. kan sikkert gøres bedre, men har da ændret lidt, og prøvet at putte lidt bydeform ind, bare det ikke er for meget.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Emne:

Navn, Organiseret træning giver bedre fodboldspillere

Indhold:

Hej Navn

Efter aftale sender jeg vores tilbud på fodboldcoach.dk

Jeg kan se at du pt. er (formand, kasserer, herreseniorformand, børneformand, kampfordeler) i klub.

Derfor sender jeg denne mail til dig om Fodboldcoach.dk’s nye fantastiske produkt og funktioner

Hvis jeres klub gerne vil tilbyde jeres trænere en kæmpe god mulighed for udvikling af spillerne, bedre træningspas, og træning med nye, anderledes øvelser, så er fodboldcoach.dk det perfekte redskab for klub.

Fodboldcoach.dk tilbyder trænere og ledere en øvelsesdatabank, med masser af funktioner.

·         Få fat i fokuspunkterne ved hver eneste øvelse

·         Se øvelsen på video

·         Lav en variation af øvelsen selv

·         Lav dine helt egne øvelser med fodboldcoach.dk’s simple øvelseseditor

·         Se øvelsen i animation, og lær øvelsen ned til mindste detalje

·         Sæt øvelser sammen til et træningspas ,og gem dem eller print dem ud og tag dem med på banen.

·         Gem dine favoritøvelser, så du altid kan hente dem frem

Dette er bare et udpluk af alle de funktioner fodboldcoach.dk kan tilbyde.

Hvis trænerne i klub på noget tidspunkt har efterspurgt øvelser, eller ikke altid har tid til at bruge flere timer hver dag på at lave et rigtig godt træningsprogram, så er fodboldcoach.dk faktisk det eneste du skal bruge for at gøre forberedelsestiden kort, og få masser af inspiration.

Oplev Fodboldcoach.dk nu

Se denne video og tjek de geniale muligheder fodboldcoach.dk kan tilbyde jer

Særtilbud lige nu

Et normalt klubmedlemskab koster 3000 ex. Moms . Men nu kan ALLE trænere i klub få adgang til alle fodboldcoach.dk’s funktioner for kun 1000 kr. ex moms. Det er uanset om det er 10 trænere eller 100 trænere.

Trænerne skal bare logge ind på fodboldcoach.dk og tilmelde sig og bruge kodeordet kodeord, så får de adgang med det samme.

Ring eller skriv allerede i dag, så klub får mulighed til at uddanne bedre fodboldspillere fra i dag.

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:29

Hej Christian

Det er et fint forsøg, og jeg kan godt se, at det er et af mine råd, du følger.

Når jeg holder dit nye salgsbrev op mod det gamle, kan jeg faktisk bedst lide det oprindelige. Det skyldes, at det oprindelige er skrevet i en ensartet sprogstil hele vejen igennem.

Du bør nok enten skrive hele salgsbrevet fra bunden igen, eller bruge det gamle.
Dog bør du beholde linjen "Særtilbud lige nu" - den er super og generer ingen.
Du kan også beholde linjen om "se denne video", men udskifte ordet "geniale" med "mange" - det ligger mere i tråd med resten af sprogstilen.

Alternativt kunne du jo få en professionel til at skrive det hele igennem for dig, men du skal nok først overveje, om det kan betale sig. Mit gæt vil være at en professionel tekstforfatter vil kunne gøre dit salgsbrev helt færdigt for en pris, der svarer til ét ekstra salg.

mvh Hans

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)