Så har jeg fået lukket for /?close og gjort meta-beskrivelsen på artiklen mindre. Det var bare mig som havde sat den til automatisk at lave en meta-beskrivelse....
Undskyld for at bryde ind med noget der ikke direkte vedrører emnet. Jeg var lige inde og kigge hurtigt på websitet, og bliver nødt til at sige det er helt fantastisk godt I lister fordelene op ved at handle hos jer på forsiden. Med det tænker jeg på oplysningerne om fragt, leveringtid, fortrydelsesret m.m. Det er netop disse oplysninger man plejer at bruge meget tid på at finde frem til, hvis de da findes. At I hiver dem frem som det første på jeres forside, giver kun lyst til at dykke videre ind på siden, med en tryg fornemmelse i maven. Godt gået!
Noget der på den anden side skriger i øjnene på mig er jeres logo. Det er et fint logo, men det virker som om det er komprimeret lige en tand for meget. Jeg ved ikke om det kun er mig der kan se det.
Tak for roserne omkring vores oplysningsbox. Vi har også overvejet at få en box ud i højre menubjælke når man er inde i de forskellige varekategorier og produkter. Det tror jeg nemlig vil gavne effekten endnu mere...
Jeg har godt lagt mærke til det med vores logo. Jeg forstår det bare ikke, for når vi har vores billedfil på computeren er der ikke noget, men så snart det bliver smidt op på siden via vores system, sker der åbenbart noget med kvaliteten. Jeg ved ikke hvordan
Nå fik så lige set lidt mere. Din description kan kun være på 160 bogstaver per side. Og din er stadig langt over. Du bliver ikke smidt ud af Google for det, men de ord der ligger efter bogstav nummer 160 bliver bare ikke taget med. Så skriv en knaldhård lille tekst med dine søgeord, som samtidig virker appetitlig for dine købere og ikke kun for Google.
Du kan søge efter wordcounter online og få talt dine bogstaver op der
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu virker det godt nok som om du gerne vil have kritik af det seo-arbejde du har lavet på siden, men jeg kiggede også lidt på din linkbuilding. Når man læser dit indlæg i starten af tråden virker det som om du har ret godt styr på det der med at bruge de rigtige ord i ankerteksten, men siden har "kun" 387 indgående links - så flere links vil helt sikkert gøre det endnu sjovere at lave on-page optimering. Jeg kan se at du ikke har tilmeldt din side på mit linkkatalog: index.wep.dk - så måske du heller ikke har tilmeldt den på alle de andre danske linkkataloger? Se en kæmpe liste her.
Jeg er igang med at tilmelde siden til alle danske linkkataloger. Jeg har en liste liggende som jeg benytter mig af.
Jeg har dog fået af vide fra flere kilder, at man ikke må lave alt for mange links af gangen. Så vil Google og de andre søgemaskiner opfatte det som snyd, og fjerne siden fra deres database. Jeg tager en 5-6 stykker om dagen, og jeg er lige begyndt, så der er lidt tid endnu til jeg er færdig.
Men tak fordi du tog dig tid til at kigge på det. Og så tilmelder jeg mig lige dit linkkatalog med det samme