Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? undgår jeg at ryge i spam filteret....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, og rigtig glædelig jul til jer alle.

Jeg har et spørgsmål vedr. det at maile potentielle kunder. Ved godt at et rigtigt brev ville være bedre og det kommer også med tiden.

I mit virke som billedekunstner, kontakter jeg kunstforeninger via mail blandt andet. Jeg sætter altid rapport på, og mange dumper mailen, uden at læse den....

Hvordan undgår man at blive betragtet som spam, og kan man undgå det?

Venligst MIlle-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 09:25

Hej Mille-Maj

Du må for det første slet ikke sende e-mails ud til potentiale kunder, med mindre du har deres accept på det, så du skal faktisk sende fysiske breve til dem.

For det andet er de der "rapporter" ubrugelige, hvis personen der modtager mailen ikke forventer at få en mail fra dig, problemet opstår når de åbner mailen og får en dialog op som spørg om de skal give dig besked, at de har åbnet mailen, her vil langt de fleste med det samme trykke på Annuller og derefter slet eller spam knappen.

Så hvis du stadig vil sende mails til dem uopfordret, og risiker politi anmeldelse, så drop rapporterne. Du vil ikke vide om de har læst mailen, men chancen er større, da nu vil det blot være en uskyldig mail med lidt tekst.

Fortsat god jul, nu vil jeg hoppe på toget! :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Mille-Maj:

I mit virke som billedekunstner, kontakter jeg kunstforeninger via mail blandt andet. Jeg sætter altid rapport på, og mange dumper mailen, uden at læse den....

Hvordan undgår man at blive betragtet som spam, og kan man undgå det?

... er det du foretager dig ikke ligepræcis at spamme? Du kontakter folk/foreninger med tilbud som de ikke har bedt om at modtage?

Hvis det er Hotmail adresser, har du et stort arbejde foran dig. Hotmail har noget nær jordens dårligste og mest paranoide spamfilter. Resten burde kunne klares med en korrekt opsat mailserver og SPF på dit domæne.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:51

Hej Mille-Maj

Lige meget hvad du selv kalder det, så er det er ren spam du laver.

Spam er ulovligt og straffes hårdt.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:22

Du skal i hvert fald have fået tilladelse til, at sende dem en e-mail ellers bliver det betragtet som spam.

Men ellers så lyder det mere somom, at du sender dine e-mail via en alm. e-mail client og hvis det er tilfældet så er grunden til, at mange ikke læser den nok emnefeltet ikke virker interessant nok, det kan du arbejde lidt med som en begyndelse.

Hertil så kan du ikke være sikker på, at du får en rapport hvis folk læser den, mange vælger nej til den rapport, du kan sende igennem et nyhedsbrev system også kan de hjælpe med en bedre måling, hvis du finder det interessant ellers er det blot at se på dit website´s statistik om der sker noget når du udsender e-mail.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 08:50

Tak for svarene allesammen......

Havde faktisk lige glemt den der med, at det det ikke er lovligt. Jeg må vist hellere få benene på nakken, og komme UD til folk......Wink

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)