Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk Fodbold Udstyr... Mener i at der er marked for det i DK ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dronninglund, Nordjylland
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Aminoer.

Jeg går med en ide om at sælge amerikansk fodbold udstyr fra NFL, og måske udstyr fra NHL og NBA osse. Jeg understreger at det stadig er på ide stadiet, da kapitalen endnu ikke er der til at købe et lager hjem. Hvis det lykkes, bliver det via webshop jeg vil sælge det, og ikke en fysisk butik.

Men er der nogen af jer aminoer der kender nogle gode leverandører af disse varer, og evt. ved lidt om hvor hård konkurrencen er ?

Jeg har selv så småt kigget lidt på mulighederne for at skaffe varerne til DK, og det virker ikke umiddelbart som det nemmeste. Dropshipping kan osse være vejen frem, hvis der er nogen der tilbyder det, så det vil jeg osse meget gerne høre om, hvis i kender til det.

Håber nogle af jer kan give en hjælpende hånd.

Med venlig hilsen

Danni

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at få noget af det, men det er mest bolde. Du kan sende mig en mail til 2cagency@2cagency.dk, så kan jeg give dig nogle tilbud på dem.

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej D og M

 

Jeg vil sku sige der kan godt være et godt salg indefor det market her i DK. Min ven spiller amerikans fodbold, i rødovre og de har en aftale med en leverandør et eller andet sted.

så vis du tager ud i de forskellige klubber og prøver at lave nogen deals, så kan det sagtens blive til en succes ;)

 

- Glædelig Jul

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke helt til konkurrencen, men der findes da nogen shops som allerede gør det.. Men tror ikke du skal satse på NHL og NBA, tror ikke mange danskere gider købe ting fra de ligaer..

Men søg på nettet og se hvilke webshops der gør det samme!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke der er noget marked for det i DK, desværre.

Men det også bare mine fifty cents :)

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du udstyr til amerikansk fodbold fra NFL, og så snakker du om NBA og NHL. Men er der tale om fanudstyr - altså trøjer, kasketter og lignende, eller er det reelt udstyr til udøverne af sportsgrenene?

Fordi jeg er overbevist om at alle klubber har faste aftaler med butikker igennem flere år. Derfor tror jeg umiddelbart det kan være svært at få foden indenfor på nuværende tidspunkt hvis der er tale om udstyr. Jeg kunne forestille mig at de nuværende på markedet har for godt et fodfæste til at der kunne være mange penge for dig at hente. For at svare på spørgsmålet tror der er marked for det - problemet er bare om du vil kunne konkurrere imod de etablerede butikker.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)