Jeg siger tak til Mickel for hans SERIØSE svar MODSAT alle "jer" der blot håner mig mere eller mindre her samt sender mig private beskeder i samme stil!
Jeg beklager meget hvis jeg har overtrådt nogen uskrevne regler omkring forespørgsler herinde.
Jeg konstaterer blot, at der for en halv time siden var 2 seriøse svare, bla fra Mickel, samt godt 10 andre med alt fra julehilsner til små-platte kommentarer.
Jeg har ikke skrevet beløb på, da min erfaring siger mig, at så ligger tilbud sjældent under denne grænse, men ok, jeg havde nok forestillet mig en pris på ca 2.000,- + moms
Igen skriv, hvis I kunne være interesseret eller LAD VÆR'! :-)
Nu er det jo heldigvis ikke dig der bestemmer hvem der skriver hvad på Amino, men hvis du får lavet et forum i tilknytning til din nye hjemmeside, så kan du jo slette de indlæg du ikke bryder dig om.
Igen skriv, hvis I kunne være interesseret eller LAD VÆR'! :-)
Nu er det jo heldigvis ikke dig der bestemmer hvem der skriver hvad på Amino, men hvis du får lavet et forum i tilknytning til din nye hjemmeside, så kan du jo slette de indlæg du ikke bryder dig om.
Kære Alle
Da jeg desværre ikke kan slette et indlæg igen, har jeg nu deaktiveret emailbesked ved nye indlæg.
Evt seriøse bud, der ikke er "belærende kritik" ol kan sendes som privat besked.
Jeg siger tak til Mickel for hans SERIØSE svar MODSAT alle "jer" der blot håner mig mere eller mindre her samt sender mig private beskeder i samme stil!
Jeg konstaterer blot, at der for en halv time siden var 2 seriøse svare, bla fra Mickel, samt godt 10 andre med alt fra julehilsner til små-platte kommentarer.
Jeg har ikke skrevet beløb på, da min erfaring siger mig, at så ligger tilbud sjældent under denne grænse, men ok, jeg havde nok forestillet mig en pris på ca 2.000,- + moms
Det var godt at høre at det ikke var møntet på Mickel :o)
Efter min mening burde et prisleje, om du så havde et budget på 10 reklamekuglepenne, ikke give anledning til hån eller småplatte bemærkninger.
Men skal man se på den lyse side, så ved du da i det mindste at det ikke er dem du skal handle med, heller ikke når du en dag står med en opgave på den sjove side af 100k.