Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en helvedes masse emails kontoer, hvordan samler jeg dem?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ved I om der findes et mailprogram, hvor alle mine mail kan samles, så jeg modtager svar fra alle mine mails det samme sted. Håber I forstår. Det må meget gerne være freeware

Jeg har hørt et lille rygte om Gmail kan det, men må indrømme jeg ikke helt kan finde ud af det?

Ønsker alle en glædelig jul!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 12:50

Det er desværre ikke freeware, men det kan gøres i Outlook.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:53

Windows Live Mail er gratis, og der kan du sagtens koble flere mailadresser på :)

Tilmeldt 9. Mar 09
Skrevet kl. 12:55

Tak, jeg har en Mac, og de følger et program med, som hedder Mail - kan det mon det samme?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:56

Thunderbird har lige lagt en ny version (eller så kommer den meget snart) ud hvor de har noget der hedder "Smart Folders".

I din Smart Folders Inbox kommer alle dine indgående mails, så du har samlet dem et sted. Du har også en unik Inbox til hver e-mail du har tilknyttet. Du kan hente Thunderbird her:

http://da.www.mozillamessaging.com/da/thunderbird/

God jul!

Tilmeldt 9. Mar 09
Skrevet kl. 13:04

Mange tak, men nu plejer Microsoft ikke at være særlig venlig til at lave deres produkter Mac kompatible. Jeg kan umiddelbart ikke finde programmet til Mac?

Casper Blom:

Windows Live Mail er gratis, og der kan du sagtens koble flere mailadresser på :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:10

Det ved jeg ikke om man kan.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:13

Danobelitz:

Tak, jeg har en Mac, og de følger et program med, som hedder Mail - kan det mon det samme?

hej

ja mac mail kan have flere mail kontos som du saa bare skifter imellem.

Selv bruger jeg gmail og har lige sat dem op i mailplane http://mailplaneapp.com/  det er rigtigt godt. saa nu har jeg min alm gmail konto og mine domaene mails sat op i google apps via gmail og alle sammen er samlet i mailplane. Gmail Yes

Tilmeldt 9. Mar 09
Skrevet kl. 13:36

Jeg har oprettet en gmail konto.

Men, hvad skal man skrive i feltet: POP-brugernavn og POP-server? Lad os sige min mail adresse ser således ud; mail@test.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:13

Danobelitz:

Jeg har oprettet en gmail konto.

Men, hvad skal man skrive i feltet: POP-brugernavn og POP-server? Lad os sige min mail adresse ser således ud; mail@test.dk

Kan du ikke lige forklare lidt mere. Du har oprette en gmail siger du. Hedder den ditnavn@gmail.com eller har du et domæne ditnavn.dk og vil lave dte i google apps?

er det til mailplane eller bare i gmail?

om ikke andet faar du et par links her til opsætning aaf google apps. http://www.google.com/apps/intl/en/group/index.html

her er der 2 videoer, se den første nr 2 kommer bagefter.  Det hjalp mig med at finde ud af at sætte mine domæne navne emails op i gmail/google apps.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)