Hej, ved I om der findes et mailprogram, hvor alle mine mail kan samles, så jeg modtager svar fra alle mine mails det samme sted. Håber I forstår. Det må meget gerne være freeware
Jeg har hørt et lille rygte om Gmail kan det, men må indrømme jeg ikke helt kan finde ud af det?
Thunderbird har lige lagt en ny version (eller så kommer den meget snart) ud hvor de har noget der hedder "Smart Folders".
I din Smart Folders Inbox kommer alle dine indgående mails, så du har samlet dem et sted. Du har også en unik Inbox til hver e-mail du har tilknyttet. Du kan hente Thunderbird her:
Mange tak, men nu plejer Microsoft ikke at være særlig venlig til at lave deres produkter Mac kompatible. Jeg kan umiddelbart ikke finde programmet til Mac?
Casper Blom:
Windows Live Mail er gratis, og der kan du sagtens koble flere mailadresser på :)
Tak, jeg har en Mac, og de følger et program med, som hedder Mail - kan det mon det samme?
hej
ja mac mail kan have flere mail kontos som du saa bare skifter imellem.
Selv bruger jeg gmail og har lige sat dem op i mailplane http://mailplaneapp.com/ det er rigtigt godt. saa nu har jeg min alm gmail konto og mine domaene mails sat op i google apps via gmail og alle sammen er samlet i mailplane. Gmail
Men, hvad skal man skrive i feltet: POP-brugernavn og POP-server? Lad os sige min mail adresse ser således ud; mail@test.dk
Kan du ikke lige forklare lidt mere. Du har oprette en gmail siger du. Hedder den ditnavn@gmail.com eller har du et domæne ditnavn.dk og vil lave dte i google apps?