Men, hvad skal man skrive i feltet: POP-brugernavn og POP-server? Lad os sige min mail adresse ser således ud; mail@test.dk
Kan du ikke lige forklare lidt mere. Du har oprette en gmail siger du. Hedder den ditnavn@gmail.com eller har du et domæne ditnavn.dk og vil lave dte i google apps?
her er der 2 videoer, se den første nr 2 kommer bagefter. Det hjalp mig med at finde ud af at sætte mine domæne navne emails op i gmail/google apps.
Jeg har et par domæner, som jeg gerne vil have med. Det skal bare være til min gmail konto. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive i disse felter; POP-brugernavn og POP-server.
Men, hvad skal man skrive i feltet: POP-brugernavn og POP-server? Lad os sige min mail adresse ser således ud; mail@test.dk
Kan du ikke lige forklare lidt mere. Du har oprette en gmail siger du. Hedder den ditnavn@gmail.com eller har du et domæne ditnavn.dk og vil lave dte i google apps?
her er der 2 videoer, se den første nr 2 kommer bagefter. Det hjalp mig med at finde ud af at sætte mine domæne navne emails op i gmail/google apps.
Jeg har et par domæner, som jeg gerne vil have med. Det skal bare være til min gmail konto. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive i disse felter; POP-brugernavn og POP-server.
Det jeg gjorde. Jeg ville gerne bruge Gmail interface til alle mine emails kontoer. Jeg har et par domæner med emails til. For at kunne bruge gmail til disse domænenavne skal du http://www.google.com/apps/intl/en/group/index.html gaa in her og følge det trin for trin. Jeg er ik en haj til dette men det beskriver ret godt hvad du skal gøre. Du skal ind i dine domæne navne og ændre CName og mx records for at faa emails fra din domænenavne til at pege til google apps.
Kig paa de vidoer som jeg linkede til.
Naar du har dette kan du bruge gmails interface til alle dine emails. Som du kan se har jeg 5 email kontoer i mailplane lige nu. Du dobbelt klikker bare paa den du vil de.
Hvis du ikke vil bruge mailplane er der et plugin til firefox hvor du paa samme maade som mailplane kan skifte mellem dine forskellige kontoer. Plugin hedder Greasemonkey.