Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende varer til udlandet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ejer af Siingle.net og håber i kan hjælpe mig. Jeg har en side som sælger single armbånd hvilket går rigtig godt og jeg vil gerne videre med min ide til udlandet, men synes det er lidt dyrt i porto hvis jeg feks skal sende et armbånd til Norge koster det 15 kr, så det kan næsten ikke betale sig. Hvad gør man så ?

mvh

Rune

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:27

Tror det gør det lettere for os at hjælpe dig hvis du lige belyser følgende:

- Hvad koster et single arm bånd ? (i forhold til portoen).

- Er det bestemte lande du sender til eller over hele verden?

- Har du undersøgt om det kan gøres billigere med andre post-firmaer?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:28

enur24:
Hvad gør man så ?

Overvejer om det er det værd!  Der er nogen varer som simpelthen er for billige til at det kan betale sig at sende til udlandet.

Alternativt se om du kan finde en samarbejdspartner i eksempelvis Norge.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:30

Hej Anders,

Et armbånd koster 40 kr og jeg tror jeg vil starte med at sælge i norge og sverige.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:31

Hvem kunne være en mulig samarbejdspartnere?

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:42

Hej Rune,

Jeg kan hjælpe dig med Norge uden problemer, men er nødsaget til at have lidt flere informationer.

Men jeg har et selskab i Norge og kan samlet importere varen der og distribuere for dig fra Norge, men da det vil medøre omkostninger, må du komme med nogle forslag. Den nemmeste og billigste løsning vil være at få en lagerførende agent, men denne dialog kan vi tage senere.

Skriv lidt mere uddybende om produktet, hvordan du ønsker det solgt / markedsført evt. forslag til økonomi etc. Så vi kan se om det er noget vi vil arbejde videre med.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:46

enur24:
Hvem kunne være en mulig samarbejdspartnere?

Butikker og andre sites der henvender sig til din målgruppe.

Problemet med at sende dyrt til udlandet er forbrugerbeskyttelsen. Hvad koster det ikke dig, hvis modtageren i den anden ende nægter at have modtaget varen.

Selv sidder jeg i Italien og finder mange ting til en brøkdel af prisen i Danmark. Forsendelsen er prismæssigt ok - men hernede tilbydes vi ikke indleveringskvitteringer mv som  i Danmark. Det vil sige, at jeg som afsender ikke har nogen beskyttelse, hvis modtageren nægter at have modtaget forsendelsen.

Henrik

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:51

Hej Henrik,

Du må meget gerne hjælpe mig hvis du kan?

Hvis det kom til Norge vil jeg lave sådan at man kan vælge Norsk på siden. I Danmark sælger jeg til diskotekerne, så det kunne også være en mulighed i Norge. Men dem som ikke har et vil jo bestille deres på nettet og så kunne det være smart hvis ordren gik videre til dig måske?

mvh

Rune

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:53

Hej Henrik,

Du har fuldstændig ret, jeg er faktisk lidt på den hvis der er nogen som siger de ikke har modtaget deres vare og det er heldigvis ikke sket endnu. Men det kunne selvfølgelig godt ske hvis en vare skal sendes til udlandet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:08

Rune,

Hvis du kumme have en interesse i en agent aftale kontakt mig på ki@cslogistics eller 27834402

Mvh

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)