Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt!! hvad gør man?????

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Olsen:
men i dette tilfælde her synes jeg faktisk det er ok at du nævner overfor trådstarter at han vist selv lige har glemt at betale

Der er jeg ikke enig med dig.  Hvorfor skal Amino udvikle sig til et sted, hvor folk hænger deres beskidte vasketøj til tørre? Vi lever i retssamfund, hvor der er massevis af muligheder for at få klaret sine tvister. Jeg tror aldrig det har været hensigten med Amino og håber aldrig at det bliver det!

Henrik

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:55

Jeg vil ønske jer glædelig jul, og lad da være med at kaste med mudder, Hvad hjælper det...??? Dialog er det eneste der virker... Ja man bliver sur når man bliver snydet, men i virkeligheden bliver man mere skuffet og ked af det.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 14:32

Henrik Krogh:

Kenn Olsen:
men i dette tilfælde her synes jeg faktisk det er ok at du nævner overfor trådstarter at han vist selv lige har glemt at betale

Der er jeg ikke enig med dig.  Hvorfor skal Amino udvikle sig til et sted, hvor folk hænger deres beskidte vasketøj til tørre? Vi lever i retssamfund, hvor der er massevis af muligheder for at få klaret sine tvister. Jeg tror aldrig det har været hensigten med Amino og håber aldrig at det bliver det!

Henrik

Henrik.

Du har så sandelig ret og det er ikke ok at hænge nogen ud på nettet. Desværre er det skrevne sprog svært at definere uden ansigt og det var ironisk ment. Men grunden til jeg valgte at skive sådan var at det måtte være klart for enhver at det ikke hører hjemme at svine folk til på nettet. for man kunne jo have glemt noget selv.

Kenn

Ps. kan godt se ved nærmere gennemlæsning af det vist var i mit hoved det stod skrevet i neon ( Ironi kan forekomme) men håber vi har ryddet det af vejen nu.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:14

Jeg ville normalt aldrig skrive sådan noget, hverken her eller andre steder, men lige i denne sammenhæng syntes jeg nu det var lidt for oplagt det hele taget i betragtning.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34

Ronnikc:

Så kunne du måske også betale din 6 måneders overdue faktura til mig? Bare lige så alt er i orden sådan hele vejen rundt - jeg mener det er nok begrænset hvor sjovt jeg synes det er at sidde og bruge en hel lørdag på at redde dine websites og så ikke se en krone.

Dobbeltmoralen lever vidst i bedste velgående... Trådstarter hænger en anden person ud, men magter ik selv at betale andre. Og han har åbentlyst ik gjort noget, hvilket personen som han hænger ud havde...

Hvor er det tragisk!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:00

jordbaer:

Det skal lige siges at det er et kort resume af en dag som har varet i mange måneder! og da jeg ikke kunne få kontakt med sælger måtte jeg høre hvad jeg skulle gøre!

ja jeg har måske hængt sælger ud, det var dog ikke min mening på den måde, tænkte mig ikke lige om, men nu er det sådan at sket er sket.!

og som sagt jeg ville bare ridse historien meget kort op og høre hvad jeg kunne gøre.

men slut for denne tråd!

Så kunne det være at du i god stil kunne opdatere lidt på de hårde ord i tråden her. Hvis det hele går i orden synes jeg bestemt ikke at dit indlæg er passende.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 21:56

jordbaer:

Jeg havde gennem en annonce her på side fra brugeren <navn> set et godt tilbud på negle lak og besluttede mig for at købe det.

Nu har jeg så hverken vare eller mine penge og hvad gør jeg?

Sagen kort

1. jeg ser annoncen
  2. tager kontakt
  3. overføre penge ved bank overførsel
  4. så går der 14 dage hvor jeg intet høre og får ikke svar på mail og telefon.
  5. efter 14 dage skriver jeg at jeg vil politi anmelde hende og så visser det sig hun har sendt dem så undre jeg mig over hvorfor hun ikke svare.

Så kommer problemmerne ...

Hej jordbær

De andre Aminoer har vist svaret ganske fyldestgørende på problemstillingen, og jeg har mere at tilføje om den side af sagen.

Men du bør måske se lidt på, om du ved at forbedre din skriftlige fremstilling af sagen både over for os på Amino såvel som over for salgsfirmaet og Post Danmark, kunne få et mere tilfredsstillende resultat. Hvis modtageren ikke helt forstår problemet, kan det være vanskeligt at behandle din klage. Når man driver virksomhed, er det vigtigt, at man også behersker skriftlig kommunikation. Den kan afsløre en del om virksomheden. Held og lykke med dit foretagende.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)