Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Whitelabel solution af hosting søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg leder efter en white label solution eller lign hvor jeg kan give mine kunder hosting på en dedikeret server. jeg skal kunne tilbyde domæne køb og tilknytning på serveren hvor kunden har xxgb osv som jeg selv definere osv?

Nogen der kender nogen gode løsninger til dette?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:32

Hejsa

Det kan vi godt leverer, vi har et par lign. aftaler som kører hhv. som grey og whitelabel.

Du er meget velkommen til at hive fat i mig på mmc@specialhosting.dk el. 41 28 28 08 så kan vi tage en snak om dine muligheder.

Dbh

Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:41

Mikkel Mikjær Christensen:

Hejsa

Det kan vi godt leverer, vi har et par lign. aftaler som kører hhv. som grey og whitelabel.

Du er meget velkommen til at hive fat i mig på mmc@specialhosting.dk el. 41 28 28 08 så kan vi tage en snak om dine muligheder.

Dbh

Mikkel

Jeg er i hvert fald meget glad for min løsning hos jer... omend jeg ikke rigtig har valgt at bruge whitelabel delen endnu.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:48

Hej, 

Hvor meget "whitelabel" skal det være?

Vi har et par kunder som aftager en virtuel server hos os med DirectAdmin kontrolpanelet installeret. Der kan de selv oprette kunder og hosting-pakker.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:52

jamen det skal være meget simpelt og primært bruges til Wordpress. kunden for xx gb og trafik og jeg skal have mulighed for at tilknytte et domæne som de har eller ved køb af et nyt.

havde kigget på Hostgator.com men ders adminstration er fyldt med alt for meget til mit lille hoved kan indeholde eller jeg for brug for.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:02

Skriv lige en (tom) mail til martin@exaweb.dk (så jeg har din e-mailadresse) - så vil jeg sende lidt info omkring mulighederne. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:17

Vi har en 100% whitelabel løsning med et fuldstændigt setup i dit brand til som hyldevare.

Skriv til mig på email@redhost.dk så sender jeg en oversigt over mulighederne retur.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)