Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverendør af fotoudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I forbindelse med et projekt  skal jeg bruge noget fotoudstyr, jeg vil gerne springe over nogle forhandlerlede Og håber på at en producent kunne tænke sig at byde ind da vi forhåbentlig skal bruge en del fotogrej,

Mvh Preben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22

Det er så godt som umuligt .-

Næsten alle fotobutikker er medlem af en kæde som så køber varerne hos producenten(,feks Photocare, Click , fotokæden osv) dels fordi at få varerne til en billigere pris og så fordi at producenterne ikke ønsker at handle direkte med en fotobutik..

Du kan evt kontakte Fuji i vedbæk  De er måske til at snakke med , men det er jo så kun fuji´s produkter.

Hvis du feks skal have Canon , Olympus eller nogle af de andre store mærker . Vil mit bedste bud være at købe varerne i en Netbutik. Der vil du nok finde det til den bedste pris.

jeg har tidligere været indehaver af en fotobutik- men er ikke i den branche mere

du kan evt lige skrive hvad du skal bruge,  Så kan jeg måske give nogle flere forslag 

mvh Kim

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:14

Skriv en mail til 2cagency@2cagency.dk med det du skal bruge, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:53

Hej,

Vi kan sagtens hjælpe dig hos e-kamera, vi kan skaffe alt inden for fotoudstyr til yderst fornuftige priser. Vores hjemmeside har meget, men er ikke retvisende i forhold til hvad vi har af muligheder. Vi køber ind hos fotokæden, turascandinavia, westheimer samt en stor spiller inden for det proffessionelle og kan få alt herigennem. Skriv her på amino eller på kontakt(at)e-kamera.dk . Vi er selvfølgelig villige til at give en god pris ved store ordrer.

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)