Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange kokke...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Jeg leder med lys og lygte efter noget hjælp.

Jeg har en idé, men jeg ikke kan komme videre.

Jeg har været til et iværksættermøde i min reg., været til infomøde hos SKAT (blot for at se om jeg overhoved forstod de forskellige regler) og talt med en multimediedesigner og andre programmører. Jeg har lavet en forretningsplan og spørgeskema til målgrp. så, så langt så godt.

Nu er det bare sådan, at jeg ikke kan finde ud af, hvor meget det jeg efterlyser koster.

Hjemmesiden, som jeg gerne vil lave skal min. indeholde følgende:

  • Kortfunktion (ligesom Googlemap) - Ved nogen om det koster noget at bruge?
  • Oprettelse af medlem (bruger samt brugerprofil)
  • Nyhedsbreve
  • Billedgalleri til den enkelte bruger (med max.)
  • Annoncemuligheder
  • Tip en ven

Jeg har ikke brug for henvisninger til diverse firmaer, som kan lave dette, hvor man selv skal lave 90 % af det, men kan du hjælpe med, hvad det ca. ville koste for omtalte hører jeg meget gerne fra dig/jer.

På forhånd tak - også fordi du læste med så langt :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster et sted mellem 10.000 kr. og 1.000.000 kr., nej seriøst - så skal du have lavet en kravspecifikation for at få et præcist tal på det du efterspørger. Jeg tror at du med fordel kan få et firma til i samarbejde med dig at lave en kravspecifikation, det koster selvfølgelig nogle penge, men de penge sparer du højst sandsynligt i den sidste ende.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg ved, hvad du mener.. Jeg har fået en pris på ca.50.000 - 100.000.- og det er mange penge for mig at smide efter noget, som jeg ikke ved, hvor fører hen.. Sådan er det nok tit.

Så derfor leder jeg efter nogen, som andre kan anbefale lave et godt arbejde uden at det koster.. ja 100.000.-

 

Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et tillægsspørgsmål...

Hvordan tager folk imod betalingssider... Skal det være gratis og ellers er folk videre? Plus abb. gider folk være det og i så fald, hvad må det så maks. koste?

 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Nicolai skriver, så er det mere eller mindre umuligt at komme med et godt svar på dit spørgsmål.

Prøv at spørge dem, der har givet dig prisen om de kan komme med et forslag til hvordan siden kan opbygges i etaper, så du kan komme i gang uden at sprænge dit budget. Du vil selvfølgelig ikke få al funktionaliteten med fra start, men det er ofte bedre at have en udmærket hjemmeside i dag, end at have en super god side om 3 uger.

Med hensyn til betalingsabonnementer, så er du nødt til at komme med langt mere information for at få et godt svar. Det virker for nogle sider, mens det ikke gør for andre.

Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JakobP - Tak for din besvarelse og de gode råd.

Det med betaling ville være, som herinde, at man fik mere ud af at være betalende medlem. Kunne ligge billeder/Video ind på sitet og man kunne lave grupper (lidt som herinde) bare, hvor man selv styrede om de skulle være åbne eller lukkede. Ved ikke betalende ville man kun have begrænset adgang til tilbud og ovenstående.

Det er svært for mig, at ligge mere på bordet lige nu.

 Men tak for din tid og god jul :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Først: Google Maps kan du godt bruge - der er nogle regler for anvendelse, og efter som jeg ikke kender dit formål, kan jeg ikke sige om de bliver overtrådt. Det kan du læse dig til.

Systemet, med google maps - afhængig af hvilken implementering der er tale om - ville nok koste i nabolaget om 10.000 - 12.000 ex. moms.

Eftersom der er sparsomme informationer, er det et slag på tasken. ;-)

Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tak for dit svar. Skønt med en nogenlunde pris! Tak for det.. Selvølgelig er det svært når jeg ikke kommer nærmere ind på det. Men de røde "tegnestifter" skulle være så man kunne se, hvor de (private) som er tilmeldte på siden bor (selvfølgelig med tilladelse fra dem).

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay - men det skulle der ikke være så meget i - jeg har lavet noget tilsvarende til et "pub-crawl"-system ( mest fornuftige anvendelse af Google Maps ever :) )  Men hvis du kommer nærmere ind på detaljerne vil jeg gerne teste om prisen holder, hvis du ønsker det.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Denlilleny:

Kære Alle,

Jeg leder med lys og lygte efter noget hjælp.

Jeg har en idé, men jeg ikke kan komme videre.

Jeg har været til et iværksættermøde i min reg., været til infomøde hos SKAT (blot for at se om jeg overhoved forstod de forskellige regler) og talt med en multimediedesigner og andre programmører. Jeg har lavet en forretningsplan og spørgeskema til målgrp. så, så langt så godt.

Nu er det bare sådan, at jeg ikke kan finde ud af, hvor meget det jeg efterlyser koster.

Hjemmesiden, som jeg gerne vil lave skal min. indeholde følgende:

  • Kortfunktion (ligesom Googlemap) - Ved nogen om det koster noget at bruge?
  • Oprettelse af medlem (bruger samt brugerprofil)
  • Nyhedsbreve
  • Billedgalleri til den enkelte bruger (med max.)
  • Annoncemuligheder
  • Tip en ven

Jeg har ikke brug for henvisninger til diverse firmaer, som kan lave dette, hvor man selv skal lave 90 % af det, men kan du hjælpe med, hvad det ca. ville koste for omtalte hører jeg meget gerne fra dig/jer.

På forhånd tak - også fordi du læste med så langt :-)

Opret den på http://www.amino.dk/freelancer/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)