Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfindelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har tænkt på at lave en virituel verden magen til secondlife, ens avatar skal være udformet som et dyr det kan være en hund, marsvin mm.

Jeg forestiller mig at hvert enkelt dyr kan tale, og de skal naturligvis kunne handle med dyrefoder istedet for penge er der nogen der har en ide til om det kan virke?

VH  Preben

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:26

Hej Preben

Jeg tror det er ved at være svært at lave den store internationale succes a la secondlife. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor mange dyreelskere der er derude. Der er mange der har prøvet med mindre held. Det kræver noget startkapital, da der ligger en del programmerings timer inden det er færdigt.

Men godt at høre fra et kreativt hoved. 

Held og lykke

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 18:05

jeg tror ikke paa second life er en holdbar forretning. Jeg tror ikke paa at man vil vige sit liv til saadan en verden. Grunden til at wow er populart er fordi det er en fantasi  verden. Man logger ind og hygger sig og gamer i sin fritid med venner osv, skaffer gear, bliver bedre, tester skills. Second life er doomed da det aldrig har varet nogens intention at de har villet vige deres lige gyldige liv til et andet lige gyldigt liv. I wow bliver du faktisk udfordret paa mange maader, teknisk, socialt, sprogligt, taktisk og matematisk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)