Hej Lundsby! Vi snakker sammen igen. Jo. Jeg mener ikke, at det skulle være et problem, at shoppen er lavet i Java. Det vigtigste ved Java er, at jeg selv kan håndtere datakommunikation på den måde, hvor jeg mener, at systemet/netforbindelsen belastes mindst. Starttiden er som sagt ca. et par sekunder eller mindre og den er uafhængig af hvor stort systemet er og hvor mange butikker i det. Jeg mener helt, at teknologien er der. God jul til dig. |
Min første tanke da jeg læste overskriften var, pas nu på! det er ikke det samme og drive en butik og en webbutik. Men læste så at du arbejder i butik pt. og ved formentligt en hel del om det.
Det du beskriver er en forretningsmodel jeg selv har liggende i skuffen. Bare med en anden varegruppe. Ideen er super og der findes faktisk en kæde der har gjort noget lignende med succes i mange år - Harald Nyborg. Kender du ikke der har lidt erfaringer fra HN som butikschef eller souchef. Jeg er sikker på at de vil kunne komme med en masse indspark,
Til Than:
Hvis jeg skal downloade noget som helst for at handle i en webshop, er jeg videre til den næste inden du har sagt java...