Hej Rasmus!
Det er helt i orden, at du har brudt ind.
Det er min mening, at jeg på længere sigt kan levere en totalløsning (ERP som webservices: ordre, regnskab, lager, betalinger, kassesystem, løn. medarbejdere, tidsregistrering, m.fl.) til kunder både i DK og i udlandet. Løsningen er startet med min nuværende e-butiksløsning. Der har være nogle diskusioner om hvor svært webdesignere/-udviklere kan lave et godt/stabilt netbaseret system ved at blande design, teknik og foretningslogik sammen. Efter min mening er det umuligt. Jeg vil helst skille dem ad så godt som muligt.
Mit valg har derfor faldt på Java på klienter og C/C++ på server-siden. Jeg kan oplyse, at systemet kan klare et ubegrænset (eller meget stort) antal af butikker uden at have nogen efkekt på enkelte butikkers svartid, starttid, stabilitet, fejlhåndtering, m.fl. og uden at kræve meget hurtigt internettet. Det er det vigtigste ved mit system. Det er bl.a. vha. Java.
Du skal være opmærksom på, at pga. Java er mit firma det eneste i DK (?), som kan tilbyde både shopløsningen og betalinger.
For at benytte/køre mit system kræver det, at man skal installere Java på sin PC. Du skal være opmærksom på, at Butik/Butiksmanager ligesom andre web-applikationer IKKE bliver installeret på brugeres PC. De kører ligesom andre normale websider. Det, som du så er et kodesigningscertifikat, som beder kunder om at give Butik/Butiksmanger tilladelse til køre på et tryg måde på kunders PC.
Faktisk havde jeg haft en kunde (ca. 5 henvendelser), da jeg var begyndt på at lave systemet. Det gik rigtigt godt.
Vær venlig at give mig din e-mail-adresse. Jeg vil sende det brev og den testinstruktion, som jeg har sendt til PBS til dig og du kan så afprøve mit system. Hvis du ikke kan finde ud af noget, vær venlig at kontakte mig igen.