Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænker på at udvide vores webshop med en fysisk butik

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det vigtigste.

Hvis IKKE I har registreret kidznet som varemærke, så få det gjort i dag.

du kan gøre det ved direkte kontakt til www.pvst.dk ingen grund til at bruge advokater eller patentbureauer det fordobler bare prisen. De har en fantastisk kundeservice der med glæde guider dig igennem bestillingen og hvilke "klasser" der skal anvendes osv osv

Køb ren argan olie her

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:25

Hej Morten!

Har du installeret min. Java 1.6.0 på din Mac derhjemme?

Som jeg erfarer tager det lidt langsomt for første gang, efter PCen bliver tændt. Ellers er oppetiden ca. 1 - 2 sekunder (eller mindre), uanset hvor mange der er i butikken.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 13:17

Hej igen,

Jeg mener starttiden (ikke oppetiden).

Efter Butik/Butiksmanager er startet virker de så hurtigt, at du ikke kan mærke, om du arbejder på en lokal PC eller over nettet.

Chuuuuu

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 13:42

Jeg vender lige tilbage i aften når jeg er hjemme fra mit almindelige arbejde. Har du eventuelt en email jeg kan kontakte dig på, eller skal den tages over Amino?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 13:44

Jeg er stadig lidt utryg ved det, og har besluttet at vende det med franchise med min partner. Det bliver nok derfor ikke aktuelt med dit system...

Men mange tak for henvendelsen skal du alligevel ha', og god jul Smile

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det må du selv om. Du kan kontakte mig via den e-mail shcontact@storehotel.com. Applikationerne understøtter automatisk download and installering af Java for IE-brugere. For Firefox-brugere bliver det henvist til Javas webside. Derefter skal de selv  downloade java og installere den på PCen. Husk venligst at starte Firefor igen.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 14:04

Selv tak. Det er helt i orden med din beslutning. Det er normalt, at man er mere eller mindre utryg ved et nyt system. Også god jul til dig.

Chuuuuu

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thanh:

Det må du selv om. Du kan kontakte mig via den e-mail shcontact@storehotel.com. Applikationerne understøtter automatisk download and installering af Java for IE-brugere. For Firefox-brugere bliver det henvist til Javas webside. Derefter skal de selv  downloade java og installere den på PCen. Husk venligst at starte Firefor igen.

Undskyld jeg sporer tråden lidt ind på afveje, men hvad er præcist fordelen ved at lave en shop som en javaapplet?

Inden kunden får downloadet noget som helst er de videre til en anden shop hvor de ikke skal downloade noget! Jeg ville selv prøve demoshoppen (på min Safari browser), men da jeg blev bedt om at downloade en applet fra en side jeg ikke kender (din :)) valgte jeg at afbryde.

Efter min mening kan jeg ikke se andet end at have en shop der kører som en javaapplet koster (mange) kunder! Har du evt. nogle kundereferencer som vi kunne se (og afprøve)?

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 15:48

Hej Rasmus!

Det er helt i orden, at du har brudt ind.

Det er min mening, at jeg på længere sigt kan levere en totalløsning (ERP som webservices: ordre, regnskab, lager, betalinger, kassesystem, løn. medarbejdere, tidsregistrering, m.fl.) til kunder både i DK og i udlandet. Løsningen er startet med min nuværende e-butiksløsning. Der har være nogle diskusioner om hvor svært webdesignere/-udviklere kan lave et godt/stabilt netbaseret system ved at blande design, teknik og foretningslogik sammen. Efter min mening er det umuligt. Jeg vil helst skille dem ad så godt som muligt.

Mit valg har derfor faldt på Java på klienter og C/C++ på server-siden. Jeg kan oplyse, at systemet kan klare et ubegrænset (eller meget stort) antal af butikker uden at have nogen efkekt på enkelte butikkers svartid, starttid, stabilitet, fejlhåndtering, m.fl. og uden at kræve meget hurtigt internettet. Det er det vigtigste ved mit system. Det er bl.a. vha. Java.

Du skal være opmærksom på, at pga. Java er mit firma det eneste i DK (?), som kan tilbyde både shopløsningen og betalinger.

For at benytte/køre mit system kræver det, at man skal installere Java på sin PC. Du skal være opmærksom på, at Butik/Butiksmanager ligesom andre web-applikationer IKKE bliver installeret på brugeres PC. De kører ligesom andre normale websider. Det, som du så er et kodesigningscertifikat, som beder kunder om at give Butik/Butiksmanger tilladelse til køre på et tryg måde på kunders PC.

Faktisk havde jeg haft en kunde (ca. 5 henvendelser), da jeg var begyndt på at lave systemet. Det gik rigtigt godt.

Vær venlig at give mig din e-mail-adresse. Jeg vil sende det brev og den testinstruktion, som jeg  har sendt til PBS til dig og du kan så afprøve mit system. Hvis du ikke kan finde ud af noget, vær venlig at kontakte mig igen.

Chuuuuu

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:36

Hej Thanh

Er det rigtigt forstået, at du har tænkt dig at den besøgende skal downloade Java for at kunne handle ? Det er vel kun shopejeren, der skal kunne administrere shoppen, der har brug for Java!

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)