Som titlen siger, så overvejer vi at udvide vores webshop med en fysisk butik. Planen er at vi måske vil køre det lidt som et showroom med nogle stationærer computere stående og en enkelt del af hvert varenummer hængende, hvor folk så kan betale med Dankort eller kreditkort via vores shop eller betale kontant i vores kasseapparat. Når de så printer deres ordre ud, går vi ud på laget og henter det, hvorefter kunden kan tage det købte med hjem.. Idéen ligger 1½-2 år ud i fremtiden, men det er jo altid godt at forberede sig i god tid. Er der nogle der eventuelt kan oplyse om nogle faldgrupper eller andet ved en sådan idé? |
Hej Morten!
Det er min mening, at jeg vil lave det kassesystem, som beskrives på 'Næste kundeoplevelse'-siden på min hjemmeside Storehotel så snart som muligt.
Er det muligt for dig at køre min butik i parallelle med din eksistende webshop? Det er muligt med min ebutiksløsning. Hvis det er nødvendigt kan jeg godt give dig et godt tilbud. Du kan også godt modtage betalinger i din nye butik ved at aftale med mit firma.
Hvis du har nogle spørgsmål kan du godt kontakte mig evt. via den e-mail: shcontact@storehotel.com.