Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV-reklamer på iværksætterbudget!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig og min virksomhed ville det være interessant at reklamere via digitale tv-stationer, men jeg ville f.eks. ikke reklamere på Kanal København, fordi reklamerne på den kanal er i ekstrem dårlig kvalitet. Virksomhederne der reklamerer på Kanal København virker halvluskede netop pga. de dårlige reklamer (og elendige udsendelser) - og det skal min virksomhed ikke associeres med.

Det er selvfølgelig fristende for jer at tage enhver mulig kunde ind, men tænk på at I ved at sætte standarder kan højne niveauet og formentlig kræve lidt mere for xx antal sekunders reklame med tiden. Det vil nok betyde færre kunder i starten og dermed færre reklamer, der skal vises, men jeg tror det vil give potte i den sidste ende. Reklamer i dårlig kvalitet får desuden folk til at zappe væk og dermed mister programmerne seere, som er alt afgørende for prisfastsættelsen af jeres produkt - reklamerne.
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare for at holde folk uptodate: Vi har afgjort at vente lidt med iværksætter-reklame-programmet. Vi vender itlbage til det når vores reklamepolitik er mere detaljeret.

Tak for al hjælpen!
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)