Vi har brugt de sidste par uger på at stable StartupLab på benene og vi har nettop åbnet for tilmeldningerne!
Kort om hvad startuplab er:
Vi samler 10 danske IT-startups under samme tag en hel weekend og laver en power workshop med 8 foredrag, 4 workshops og en masse mentorer der kan være med til at sparke gang i de 10 udvalgte startups!
Tag på arbejdslejer med dit startup til en inspirerende og lærerig weekend med masser af netværk og erfaring der kan få jer godt fra start!
Jeg syntes det er ærgerligt at der ikke har været en eneste tilbagemeldning her på Amino da der må være mange startups derude der kunne bruge en arbejdsweekend med en masse mentorer!
Det lyder da vildt spændende.! Jeg vil meget gerne vide mere om det.
Er dog ikke på Twitter (endnu? ), men håber at få mere at vide alligevel.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Glad for at du syntes om konceptet! Vi forsøger stadig at skaffe endnu flere fede mentorer!
Det ville være fedt hvis du også ville sprede ordret om StartupLab blandt de folk du snakker med! Det gælder jo om at give tilbudet til så mange som muligt!
Det ville være fedt hvis du også ville sprede ordret om StartupLab blandt de folk du snakker med! Det gælder jo om at give tilbudet til så mange som muligt!
Nej, nej, nej så få som muligt, så jeg er sikker på en plads! Der er jo kun 10!
Spøg til side, jeg skal nok sprede ordet! Har også et par stykker i netværket, der kunne være gode som mentorer, som jeg lige vil høre om det er noget for dem.
Det er nogle meget fede koncepter, i får banket op derovre i Århus, Geekhouse ser også super sprødt ud.
Hvad siger du, til at jeg smider dig en PowerPoint som ide beskrivelse, eller foretrækker I almindelig tekst!