Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab - regler for enkeltmandsvirksomheder...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg prøve at gøre, tak for det :-)


Jeg mener, at jeg engang har set sådan en online tjekliste for, hvad der skal være med i regnskabet...

For altså - jeg kan jo sagtens finde ud af, at aflæse de forskellige linier i årsrapporten...Nå, jeg prøver at smide det ind på freelancer :o)

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Glæder mig hvis du lægger opgaven ind på Freelancer, så vi kan få mulighed for at få et bedre indblik i dine regnskabsmæssige/økonomiske forhold.

Der skal som tidligere nævnt altid laves et årsregnskab, særlig af hensyn til SKAT eventuelle senere forespørgsel herom, men så sandelig også for din egen, idet dette alt andet lige giver en overskuelig indsigt i virksomhedens forhold. Herudover vil jeg dog også tilråde, at dine private økonomiske forhold inddrages i forbindelse med udarbejdelsen af årsregnskabet, således alle forhold indgår i en løsning og omfattes af et tilbud om assistance.

Med venlig hilsen

Tonny Skov Pedersen

www.erhvervs-consult.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svar forstår jeg så ikke helt, Reg. Revisor TSP...

Er tilbuddene afhængige af min økonomiske situation, eller misforstår jeg dig fuldstændig? :)

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:
Er tilbuddene afhængige af min økonomiske situation, eller misforstår jeg dig fuldstændig? :)

Hvis ikke revisorer går op i interne kontroller og kreditvurdering af deres potentielle kunder -  hvem skulle så ellers?Big Smile

 

Spøg til side. Jo mere info du giver des bedre tilbud kan du få. Eksempelvis mindes jeg tidligere råde, hvor SU mv. har været en parameter for dig, vil VSO være relevant, private pensioner mv.  Kort sagt alle de ting der kan påvirke din skat.

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er helt forkert!!!

Din økonomiske situation har absolut intet at gøre med tilbuddet, men det er derimod omfaget af den assistance, du ønsker, der er afgørende for et tilbud.

Et optimalt tilbud vil derfor bedst kunne gives, jo flere oplysninger man som tilbudgiver er i besiddelse af. Således ved enkletmandsfirmaer som har direkte påvirkning på den samlede økonomi og skattebetaling m.v. og ved selskaber hvordan ens løn, pension og udbytter skal tilrettelægges optimalt.

Håber dette giver mening, ellers lad høre fra dig.

Med venlig hilsen

Tonny Skov Pedersen

www.erhvervs-consult.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)