Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blokering af belastende brugere..

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er fint nok at hænge folk ud hvis han har behov for det. Big Smile Jeg tror godt de fleste kan tage det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:38

Efter at have gennemlæst dine indlæg Mikkel, så fremgår det da ik særlig tydeligt, hvem det er som har givet de negative stjerner...

Der er ingen af de personer, som er i tråden, som har en grund ud fra deres eller dine indlæg. Ergo kan det vel være en der har læst tråden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41

Remydk:

Jeg synes det er fint nok at hænge folk ud hvis han har behov for det. Big Smile Jeg tror godt de fleste kan tage det.

Kan tage det? Hvad er det her? Skolegården? Det handler vel i bund og grund om at behandle hinanden ordentligt. Så er det da ganske underordnet, hvad man kan 'tage'. At hænge enkeltpersoner ud (i tilfældet her uden bevis) er megadårlig karma og noget man bør undgå mest muligt.

- Simon

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:51

Simon Tørring:

Kan tage det? Hvad er det her? Skolegården? Det handler vel i bund og grund om at behandle hinanden ordentligt. Så er det da ganske underordnet, hvad man kan 'tage'. At hænge enkeltpersoner ud (i tilfældet her uden bevis) er megadårlig karma og noget man bør undgå mest muligt.

Karma, julemanden, gud, allah, flinke politi betjente er ikke blandt de ting jeg tror på.

Det kan ikke ophidse mig at få dårlig omtale eller stjerner. Tværtimod synes det er underholdende. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

Tror du på at det bidrager til en positiv debat at behandle hinanden ordentligt?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:12

Remydk:
Karma, julemanden, gud, allah, flinke politi betjente er ikke blandt de ting jeg tror på.

Det kan ikke ophidse mig at få dårlig omtale eller stjerner. Tværtimod synes det er underholdende. Smile 

Efter min smag, er det en sær humor at have.. men det er du jo i din gode ret til. Smile

Jeg håber og tror på, at den større åbenhed om karma point og deres givere vil medvirke til at dæmpe de mest "energiske" minus spredere, og måske lige få dem til at tænke sig om endnu en gang, inden de udstiller deres utilfredshed, nu hvor det er synligt.

Som jeg har sagt før. Hvis man opfører sig usagligt, usympatisk, eller på anden måde spreder en dårlig stemning på Amino, kan det godt være, at Amino Crew holder fast ved "der er højt til loftet og plads til alle" , men den slags adfærd giver en plads på min "who not to do business with" liste.´

(Ja, undskyld jeg går i jule selvsving..)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Simon Tørring:

Tror du på at det bidrager til en positiv debat at behandle hinanden ordentligt?

Det kommer vel ikke an på hvad jeg tror? Jeg har altid kaldt en spade for en spade, så det genere ikke mig at få at vide jeg er en. Men det komme nok også an på hvor tykhudet man er. Så derfor skrive jeg også at det ikke genere mig at han kalder mig en spade…Big Smile

Synes ikke det burde give anledning til den store debat. Men hvis folk ikke har andet at tage sig til så er det jo også fint at de kan få lidt tale tid! Det går jo åbenbart aldrig af mode at belære andre mennesker Big Smile

Men alle ønskes en glædelig Jul herfra.. også Mikkel Big Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:18

Remydk:

Men alle ønskes en glædelig Jul herfra.. også tude Mikkel Big Smile

Stop det børnehave sprog, please.
Vis dog, at du er voksen..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:20

John Nielsen, Nielco IT :

Efter min smag, er det en sær humor at have.. men det er du jo i din gode ret til. Smile

Jeg håber og tror på, at den større åbenhed om karma point og deres givere vil medvirke til at dæmpe de mest "energiske" minus spredere, og måske lige få dem til at tænke sig om endnu en gang, inden de udstiller deres utilfredshed, nu hvor det er synligt.

Som jeg har sagt før. Hvis man opfører sig usagligt, usympatisk, eller på anden måde spreder en dårlig stemning på Amino, kan det godt være, at Amino Crew holder fast ved "der er højt til loftet og plads til alle" , men den slags adfærd giver en plads på min "who not to do business with" liste.´ 

(Ja, undskyld jeg går i jule selvsving..)

Jeg tror ikke det vil ændre hvor jeg sætte mine "negative" stjerner. Jeg kan ikke tage det karma pjat særligt seriøst, synes det opfordre til det modsatte Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:21

John Nielsen, Nielco IT :

Stop det børnehave sprog, please.
Vis dog, at du er voksen..

Børnehave... er det ikke sådan du opføre dig?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)