Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du indenfor tekstilbranchen??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Eftersom at man hører så meget om den globale opvarmning samt klimatopmødet, er vi nu ude på det danske marked med vores unikke produkter.

Vi søger lige nu seriøse selvstændige erhvervsfolk, som ønsker at øge omsætning samt at tænke i en lidt grønnere retning. Dette vil jeg nu være behjælpelig med, med lancering af vores produkter.

Vi har et stort internationalt firma, som producerer produkter der er certificeret af Control Union under Global Organic Textile Standards(GOTS) og Organic Exchange certificeringer. Produkterne blvier fremstillet i udlandet(et eu land). Alle produkter er fremstillet af 100% certificeret økologisk bomuld.

Ikke kun bomulden er økologisk dyrket, men også hele produktionsprocessen som f.eks. farvning, trykning, og syning følger Global Organic Textile Standards(GOTS).

Vores økologiske produktsortiment er, økologisk babytøj, bambus og økologisk bomuld t-shirts / sweatshirts, undertøj, kvinder mode produkter, sengelinned, dækketøj og håndklæder.

Vi er meget fleksible med et minimum af ordre mængder for enkel farve strikvarer 300 enheder pr. farve er udgangspunktet. Dette kan også opdeles i forskellige modeller og størrelser.

Ud over private label produkter, har vi vores eget økologisk babytøj indsamling [XXXX] og økologisk t-shirts og håndklæder indsamling [XXXX] som kan købes direkte fra vores lager uden minimum ordremængde krav.

Hvis dette lyder interesserant, og driver eller ønsker du at drive denne type forretning, er du velkommen til at kontakte os på nedenfor stående mail adresse. Dog ønskes der kun seriøse henvendelser.

Med venlig hilsen

Okan Olgun

O2 Entrepreneur

freenotebooksdk@gmail.com

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:33

I ryger lige i arkivet.

Vi er først lige ved at rulle igang, da jeg stadig læser, men det er klart en af de ting, vi skal have undersøgt, når vi kommer rigtig igang.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:27

Hej Okan Olgun

Er du igange med er, økologisk babytøj, bambus og økologisk bomuld t-shirts / sweatshirts, undertøj, kvinder mode produkter, sengelinned, dækketøj og håndklæder.

Jeg er meget interesere.

med venlig hilsen

Juan 

eskport konsulent 

mobil 50589884

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:35

Jeg vil også rigtig gerne høre noget mere :) 

20657909

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)