Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - mange besøgende - ikke så mange kunder

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste på betingelse side står der er du i tvivle send en e-mail , de flest gider ikke vente på svar om sine spørgsmål per e-mail , så de hopper videre til næste shops , sæt igen der dit telefon nummer som kontakt info

Kontaktsiden sæt igen dit telefon der , det skal være , så let som muligt at kontakt dig , husk nu at tage telefon når kunder ringer vedr. spørgsmål så du ikke mister kunder personlige kontakt er nu gang det vigtigste for mange udover en billige pris .

Ellers synes jeg det ser udmærket udYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Hvam:

Helt sikkert. Lige hvad jeg havde brug for at høre idag og jeg vil følge dit råd om lidt billigere varer ;)

Nu skal du ik bare tage billige varer ind, fordi det lyder som let omsætning. Varerne skal passe til dit nuværende sortiment, ellers risikere du at skræmme nogle af de nuværende potentielle kunder væk.

Så vælg varerne med omhu, og find noget som matcher det I allerede sælger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej charlotte...

Har du prøvet at teste priser, farver eller slags txt?? 

 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Synes du har en rigtig god side. især udseendet af den

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige inde på din side og kigge så på fx. kortholder (visitkortholder, men billedet viser krditkortstørrelse) og businesstasker.

Kortholderen viser en åben kortholder, så man kan ikke se den lukket. Der er ingen mål, så det er svært at vide hvor meget den fylder.

Tasken - Business taske til laptop fra Giorgio Fedon 1919 vises også kun med eet billede i lukket tilstand. Det er langtfra nok til at man kan vurdere, om det er det rigtige

Hvis jeg putter i kurv og fortsætter, så møder jeg som det første "Rabatkupon" Angry Så nu siger du at andre har rabatkuponer og kan købe billigere end jeg............så er man smuttet med det samme

Under rabatkupon ser jeg så indtastningsfelter. Med hysterisk lille skrift står der noget med rødt........felter med stjernemarkering. Jeg kiggede på felterne og undrede mig over, hvorfor du skriver det, når der ikke er nogle felter med "stjerne".............ups........der er faktisk stjerner til højre for nogle af felterne......de er bare næsten usynlige...

Hvorfor er mobiltlf et must ifm indtastning????? Hvad skal du dog bruge det til??? Tror du at folk gider at give deres tlf til alle de webshops de handler i? Fjern det helt i stedet ;o)

Hvordan kommer indpakningen til at se ud, hvis jeg vælger "Gave"?

Det roder lidt med teksten...ring til kundeservice + åbningstider

Tastede ind i felterne.....jeg kom til at taste enter efter gade og så kom der en side med  "ordreresume", som siger at indkøbskurv er tom ;o((((( Hvorfor det? Nu fik jeg jo ikke lov til at afslutte ordren....

Prøvede at gå tilbage, men så skal jeg starte helt forfra, med at lægge i indkøbskurv...........kunde mistet ;o)

 Har du styr på om der forsvinder mange i dit betalingsforløb?

Når jeg klikker på "gå til betaling", så kommer der en pop up der siger "Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker https-forbindelse og kan derfor gøre webstedet usikkert " ;o))) - Næppe lige det man har lyst til at se, inden man giver sine dyrbare kortoplysninger 

Igen....ved du hvor mange der forsvinder i betalingsforløbet?

Nu skal jeg så til at betale, men til venstre ser jeg stadig menuen, så jeg let kan blive fristet til at klikke på produkter - er du interesseret i det eller vil du hellere have at jeg betaler for det, som jeg er i gang med at købe? ;o) 

Jeg kan sige med 100% sikkerhed, at jeg ville være smuttet, allerede i step 1, selvom jeg gerne ville have produktet.....

Håber at du kan bruge det ;o)

PS. Når jeg klikker på "kontakt" øverst, kommer der en side med produkter....

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej charlotte

Har du overvejet rabat til dem som melder sig i din facebook gruppe?

Prøv engang at teste, hvor du gør lidt mere ud af den gruppe og så kører tilbud den vej, gi dem f.eks 10 % eller lign. og læg den i toppen af siden, eller lav den så den kommer ligesom reklamerne her på sitet.

Nogle vælger måske at udsætte selve købet men synes du er lækre produkter du har, og tilmelder sig derfor din gruppe, hvem ved?? 

Godt lad os så komme igang med at teste :-)

 

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Den der boks med greatis levering er ikke så let at forstå, så det kunne godt gøre meget tydeligere....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Undskyld det forsinkede svar men jeg havde sådan brug for en ferie i varmen ;)

Tusind tak for alle de gode råd. Jeg forsøger at bruge de fleste. Det er pragtfuldt at have et netværk som Jer

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Måske det bare er mig, - men jeg kan ikke få linket fra din facebook til at få mig over på dine hjemmeside..:S.. men googler jeg dig, - kommer jeg fint ind...:D

Flot side.

vh/ Ulrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved business kort holderen står der mål nedenunder under data.

Telefonnr. er nødvendigt til transportøren når varene bliver leveret direkte fra Italien.

Men tak for din gennemgang - det er jeg rigtig glad for og vi er i fuld gang med at få meget af det rettet

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)