Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin - e-mail

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

I forbindelse med en ny blog skal jeg have indarbejdet en "funktion" til at opsamle e-mails. Jeg mangler en enkel og let løsning at samle e-mails op i wordpress. Det skal være en løsning, der kan håndtere 10 - 15.000 e-mails. Kan du anbefale et plugin?

Henrik

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:23

Hej Henrik

Er lige nød til at høre, skal denne "funktion" kun samle emails eller skal den og kunne sende noget ?

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:28

Hej Allan,

Ja. Der skal max afsendes 5 e-mails til denne gruppe.

Jeg bruger normalt getresponse.com til nyhedsbreve og e-maillister. Men at have så mange e-maildresser liggende som kun skal bruges få gange er en lidt dyr løsning på den måde!

Henrik

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke den stor wordpress nørd, jeg koder selv mine egen scripts, jeg ved ikke hvor meget kode nørd der over dig men dette input ville nok hælpe dig på vej.

Desværre kan jeg ikke anbefale nogen plug meeen mon ikke andre her har erfaringer? Email er bare et ømt område da man jo gerne vil have de mails man sender kommer frem til folk men ikke nok med det  .... de skulle også gerne lande i inboxen og ikke spam folderen :)

Jeg hænger lige på her og ser om der skulle findes et solid plug :)

/allan

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:16

Hej henrik,

Kan du beskrive lidt mere om hvordan det skal fungere?

Der er jo muligheden med feedburner, som er gratis!

Eller prøv at se www.mailchimp.com ,der er et lækkert plugin som på www.wordpress.org som du kan bruge i den her forbindelse.

De bedste hilsner

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Hej,

Hvorfor ikke benytte Newletter Plugin. Den kan man både melde sig til og du kan også oprette mailadresser bag om. Samtidig kan du kategorisere din mail database og sende mails ud - enten per kategori eller til hele databasen.

VH

Haydar

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:54
Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:02

Martin Pihl:

Der er flere ganske udmærkede newsletter plugins til Wordpress alt afhængig af formålet. Her er et par af mine favoritter:

http://wordpress.org/extend/plugins/newsletter

Først og fremmest tak for alle forslag til løsning.

Jeg har haft kik på newsletter - men var/er lidt bekymret over begrænsningen ved større afsendelser og de ressourcer den tager der. Specielt fordi jeg ikke kan se nogle steder hvad der i denne sammenhæng regnes for mange.

Jeg vil fluks give mig i kast med de andre forslag for at se hvilken der vil passe bedst til formålet.

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:25

Ja, der kan være flere ting, som du skal tage højde for: Kan/vil din host tillade mange udsendelser? Er hosten stabil nok til mange udsendelser? Kan du lave et tilfredsstillende nyhedsbrev i de plugins? Får du den nødvendige statistik og funktioner?

En løsning kan også være, at du bruger et eksternt nyhedsbrevsværktøj som fx aweber.com, som bruges af rigtig mange, og som har alle de funktioner, du kunne ønske dig. Det koster naturligvis nogle penge, men de er som regel givet godt ud.

Du kan sagtens opsamle mail-adresserne i Wordpress, og med nogle af de ovenstående plugins får du mulighed for at eksportere listen, som du så kan importere hos aweber.com eller andre steder. Eller du kan integrere awebers tilmeldingsformular på din side, så de bliver direkte opsamlet hos aweber.

*Edit* Og jeg vil selvfølgelig huske at nævne integrations-pluginet mellem Wordpress og Aweber også, hvis du går efter den løsning: 

http://wordpress.org/extend/plugins/aweber-integration/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)