Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Header i Joomla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
så har jeg taget mig sammen og forsøger at lave hjemmeside i Joomla. Jeg har til hjælp købt "Gratis CMs med Joomla" fra Libris, og er kommet i gang. Men jeg vil jo naturligvis gerne have logo ind som header, men synes ikke jeg kan finde noget om det emne i hæftet.
Det er måske ikke så simpelt som det øvrige?

Er det fordi det skal designes, kodes eller....????

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo ikke dit template - men der er formodentlig en modul-placering i din header. Hvis det er tilfældet kan du oprette et nyt modul (HTML) og vise billedet i dette modul.

Hvis der ikke er en modul-placering skal du rette i din index.php og indsætte det direkte i koden. Formodentlig noget lig. <div id="header"> indsæt billede her! </div>

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Et link til din side vil gøre det MEGET nemmere :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten_P_Andersen:

Nu kender jeg jo ikke dit template - men der er formodentlig en modul-placering i din header. Hvis det er tilfældet kan du oprette et nyt modul (HTML) og vise billedet i dette modul.

Hvis der ikke er en modul-placering skal du rette i din index.php og indsætte det direkte i koden. Formodentlig noget lig. <div id="header"> indsæt billede her! </div>

Ja, det er en af de 3 templates der er med i standarden. Kører som nævnt hæftet "Gratis CMS med Joomla!" fra Libris som nævnt. Vil jo selvfølgelig gerne meget mere, men er jo nædt til at starte et sted....

Så... hvordan kan jeg rette i index.php, som du nævnte?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jo ikke så langt endnu med at sætte indhold ind...men forsøger mig på www.jazz-fest.dk  ... hvilket skal være en designopdatering af www.fezztival.dk

 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Så... hvordan kan jeg rette i index.php, som du nævnte?

Du skal gøre følgende:

Extensions - Template Manager - vælg template - Edit HTML

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)