Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde programmør i Asien. Evt. Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Overalt på nettet finder jeg konstant eksempler på outsourcing inden for e-business til f.eks. Indien, Filipinerne osv.

Jeg har en rækker online projekter jeg regner med at lancere inden for det næste år i de tysktalende lande.

Men som altid er opstartsbudgettet en smule stramt. og jeg har derfor overvejet at outsource programmeringsdelen - da dette ikke er inden for mit kompetencefelt.

Er der nogen herinde, som har erfaringer med brug af programmører i Asien, og som evt. kan anbefale nogen udbydere? Eller give links til inspiration?

Tusind tak, og nyd weekendens sidse dag.

Dannie

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:21

Mikael fra AntPhilosophy har skrevet en masse spændende indlæg om outsourcing, så jeg synes helt klart du skal smutte forbi hans side. Der ligger mange outsourcing-guldkorn gemt! 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 13:33

Tusind tak til jer begge :)

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:12

Hej Dannie

Jeg sidder på fjerde år og driver et outsourcing firma i Thailand, vi udvikler inden for PHP, JAVA Delphi samt Flash og AJAX alt efter hvad der er efterspørgelsel på.

Vi kører med en fast time pris på 150.- DKK, men yder rabatter hvis projektet løber over flere måneder.

John Larsen står for udvikling og kvalitets kontrol, John har arbejdet med forskellige projekter så som BankKort, Sikkerhed og andre former for udvikling af programmer. Han var med da PHP startede. han har 32 års erfaring i branchen. 

Det er selvfølgeligt svært at komme med en bedømmelse af hvad vil være bedst for dig at benytte dig af, men der er helt sikkert fordele ved at arbejde med firmaer der bliver styret profesionelt.

Ud over programmering kan vi også yde korrektur læsning gennem vores partner på tysk. Du er meget velkommen til at kontakte mig enten på min telefon eller på skype hvis du har nogle spørgsmål.

Hilsen Michael

45-3695 0399

skype; it-michael79

michael@outsource-it-to-thailand.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:51

Hejsa

Jeg har et par filippinere ansat (samt lidt andet godt :)) men har outsourcet til en del forskellige lande. 

Se evt. lidt mere om mine outsourcing eksperimenter her.

Hvis du gerne vil igang, kunne det være en ide at starte et sted som http://www.elance.com/. På sigt vil dog nok kunne betale sig at finde en fast samarbejdspartner (elance er mest projektbaseret).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)