Har implementereret et nyhedsscript lavet i php og msql og det fungerer egentligt fint, men afsender adressen i mailene er h-spere httpd daemon og ikke min egen adresse.
Ved det har noget med min afsender mail i min php kode, men hvad jeg lige skal lave om, ved jeg ikke.
Har allerede spurgt på alle de store sider, eksperten., udvikleren, html.dk men ingen svar, derfor prøver jeg herinde....
en lille del af min php kode:
$headers .= "From: $owner_email\r\nSvar to: $owner_email\r\nBcc: $subscribers\r\n";
For det første er der ingen header der hedder "Svar to:", den hedder "Reply-To:" :)
Men for at svare på dit spørgsmål, så skal du ind force afsenderen, det lyder nemlig til at h-spere "overtager" afsenderen ved forsendelsen, du kan prøve at sende en ekstra "command line" linje til mail();
$headers .= "From: NAVN <$owner_email>\r\nReply-to: $owner_email\r\nBcc: $subscribers\r\n";
Hvis ikke det virker, skal du ind og lave om på opsætningen, hvilket jeg anbefaler du får en til at kigge på. Send eventuelt koder i en Privat Besked, så skal jeg nok kigge på det kvit og frit ;)