Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HAr brug for ettiketter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

HAr brug for etikketter til mit tøjmærke og ville hører om der var nogen der ville hjælpe mig med det 

Hilsen Name Co. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 19:05

Når du siger etiketter, hvad mener du så?

Eks: www.netbiks.dk

Fra KBH
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:35

med ettiketter så mener jeg de der tags der hænger på t-shirts ude i butikkerne osv 

kan i følge mig ? 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:49

Det lyder mere som om det er hangtags - altså tøjmærker - du leder efter.
Hvis det er et lille mærke med et hul i, som på en eller anden måde sættes fast i tøjet, så er det ihvertfald et hangtag.

Vi har trykket en del af den slags i MediaMouse. Den typiske firkantede version trykker vi i nogen tilfælde som en slags minivisitkort, da tykkelsen på et normalt visitkort også passer meget godt hangtags. Hvis de skal have mere avancerede former, så er vi ude i en noget dyrere produktion, da der så skal laves et stansejern og mærkerne skal stanses ud som en del af efterbehandlingen.

Hvis det er et klistermærke / selvklæbende etiket, så er det noget vi også laver.

Men hvis du kan sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk , med nogle detaljer omkring hvilken størrelse mærket skal have - og hvor mange du regner med at skulle bruge, så regner jeg gerne nogle priser ud til dig.

/Jesper

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:27

Hej Fasahati

Tryk er normalt svært herfra men netop en opgave som Hangtags er til at lave, hvor der er fordel for os begge.

Hvis du har designer og kender mængden så send opgaven til mig så kommer jeg tilbage med en pris til dig. Du skal selvfølgelig oplyse hvormange du skal bruge!

Hilsen Michael

fra Thailand

mcj@loxinfo.co.th

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)