Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sushi guide!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super..Big Smile

Jeg ville ønske at den nye sushi restaurant her i Fredericia havde udbringning.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:26

Hej faldt lige over din side/indlæg den er super fin jeg går selv med ideer til udvikling af sådan en side jeg ejer selv navnene sushiguiden.dk & sushiguide.dk måske skulle vi sætte os ned og snakke om et samarbejde ?

vh Mikkel Larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:33

En lille bemærkning ;o)

Medmindre det er en guide for autister, så skal du nok ikke regne med at folk kender alle postnumre og den fysiske afrænsning heraf....

Jeg bor fx. på Frederiksberg (postnummer 2000), men jeg kan da ikke huske resten af numrene på frederiksberg og så hjælper din guide mig ikke. Jeg er jo fx. interesseret i restauranter indenfor en eller anden udefineret radius fra, hvor jeg bor og ikke i postnumre.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:03

Business:

En lille bemærkning ;o)

Medmindre det er en guide for autister, så skal du nok ikke regne med at folk kender alle postnumre og den fysiske afrænsning heraf....

Jeg bor fx. på Frederiksberg (postnummer 2000), men jeg kan da ikke huske resten af numrene på frederiksberg og så hjælper din guide mig ikke. Jeg er jo fx. interesseret i restauranter indenfor en eller anden udefineret radius fra, hvor jeg bor og ikke i postnumre.

Jep kan godt se du har noget der Smile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:05

Vagt-firma hotelvagt.dk liv-vagt alt i Vagter:

Hej faldt lige over din side/indlæg den er super fin jeg går selv med ideer til udvikling af sådan en side jeg ejer selv navnene sushiguiden.dk & sushiguide.dk måske skulle vi sætte os ned og snakke om et samarbejde ?

Held og lykke med det. Samarbejde har jeg dog ikke brug for Smile, men man kan aldrig få for mange sushi guider!

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:37

i lige måde navnene bliver kun brugt til prejning lige nu lidt spild men vi må se om vi får tid

til at starte vores egen sushi guide også men held og lykke til dig ..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)