Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp med danaweb

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Føler på dine vegne. Undertegnede har som så mange andre også benyttet sig af bl. a Danawebs metoder, hvor en sælger dukkede op, hvor man typisk havde allermest travlt. Må jeg ikke opfordre til: ALDRIG, at træffe beslutninger førend du sidder med lillemor om aftenen og har TID til, at gennemlæse ALT!

Det der strengt taget er det værste..........når man ender i dybe økonomiske vanskeligheder, som jeg gjorde sidste år, og var alene om foretagenet i øvrigt inkl. personlig hæftelse. Så husk lige at oprette et ApS. Mange firmaer sender naturligvis stadig regningerne, rykkerne til dig, herunder DanaWeb, mobilselskaber (dem alle så at sige) og til trods for, at man klart misligholder de underskrevne kontrakter ved udeblivelse af betaling. Således siger mange salgs/købsbetingelser, at virksomheden straks efter den første misligholdelse ikke til stadighed må fortsætte abbonementet, kontrakten. Men det gør de. Og med god fortjeneste til følge. Så selv om du havde betalt Danaweb ville de stadig sende dig regninger, blot for en ny periode. Det er helt skidt lovgivning på dette område, som mange firmaer omgås. Sagt med andre ord kan du medvilligt (klart nok) betale i eks. fogedretten, det skyldige beløb til kreditorer, efter en rum tid får du en ny regning.....som er for det nye år. Altså sker der forlængelse, fordi du nu om man så må sige har betalt hvad du skylder. Derfor anses det for, at misligholdelsen åbenbart ikke eksisterer alligevel. Dårlig dansk lovgivning...må siges.

Pas på bl. a ENIRO, teleselskabet 3, Telia,  leasing-kontrakter af enhver art. Med andre ord fordringer der inkluderer en abbonentperiode og med svære fortolkninger af opsigelsesvarsler, regler for misligholdelse etc..

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Endvidere er det med foragt, at jeg læser, at der bla. "så der noget om man snakken" og i den dur. Man står typisk mutters alene med sine økonomiske problemer, selvforskyldte eller ej. Vil eller kan A  ikke betale B kan B ej heller betale C og så videre....det vel meget logisk, og lad os nu for pokker indse, at vi i et servicesamfund som det danske alle er i samme båd. Lad dog vær´ med at slagte en i forvejen skaldet mand med "dorske" udtalelser.

Lad os få julefred....allesammen.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg er selv kunde hos Danaweb og kan overhovedet ikke genkende alle dine beskyldninger. Jeg var selv utilfreds på et tidspunkt og fik ikke rigtig taget fat i problemt og fik heller ikke betalt min regning. Efter urimelig lang reaktionstid fra mig, var de alligevel indstillet på en løsning jeg kunne være tilfreds med.

At du har skidt i nællerne er vel ikke Danawebs skyld, men hvis du virkelig mener det, må du jo begærer sagen genoptaget. Jeg er ikke helt sikker på, om der findes en tidsfrist på et år, men tror det egentlig ikke.

/Miriam

 

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen for alle svar, og lad mig slå fast em gang for alle, jeg giver ikke danaweb skylden for at jeg har skidt i nællerne..... MEN

Hele problematikken ligge i at de i mine øjne ikke er villige til at vedgå fejl og mangler de laver, og at de 100% overhører når jeg gentagende gange forsøgte at finde en løsning der for begge parter kunne være tilfredsstillende, i form af jeg betaler for det arbejde de har lavet, og ikke betaler for det arbejde de ikke har lavet, det burde være en god løsning for begge, og jeg ville i den siuation stå tilbage og tænke på dem som en trods alt positiv oplevelse og retfærdig partner.

Mangler lidt oplysninger om der er andre der er kommet igennem problemer med danaweb i form at løsninger, da min erfaring siger at de ikke er til at snakke med.... ?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det ikke rigtigt. Du fik besøg af nogle sælgere for 5 år siden?! Og du har stadig ikke fået en hjemmeside her 5 år efter eller hvor'n?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Ked af Danaweb"

Nu har jeg læst tråden let igennem, og kan forstå at du er løbet uklar med Danaweb. Den problematik kan jeg desværre ikke hjælpe med, men hvis du stadig mangler en hjemmeside, for at komme videre med dit firma, vil jeg gerne, free of charge, sætte en ny hjemmeside op for dig.

Glædelig jul Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)