Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Findes der web butikker der giver noget væk gratis mod at få deres link vist? (også udenlandske)

Eksempel;Denne konkurrence er sponseret af  >>LINK<<
Jeg havde en gang en SMS konkurrene side (7-8 år siden) der kunne det godt lade sig gøre :)

Tiderne har måske ændret sig siden da.

Alle former for hjælp vil blive modtaget med kyshånd ;)

Jesper

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:23

Hej

Ja - det er jo et alternativ for firmaerne til at betale for kliks på Google eller kampagner andre steder, så det er da interessant. Prisen/sponsorbeløbet skal jo jo måles efter forventet værdi for pågældende firma.

Så jo flere besøgende der kommer forbi,  jo højere pris.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 10:32

Hej Jesper,

Jeg forventer at sitet får minimum 1000 daglige besøgende, som alle i en eller anden grad har interesse i produktet.

Jeg ser du sælger slik :)
Hvad ville du give mig med ovennævnte besøgstal?
Jeg betaler forsendelse.

Uden jeg ved det vil jeg tro at ca 75% vil klikke på linket.

Noget helt andet, ville du have problemer med at jeg tjente penge på den vare jeg modtager gratis fra dig?

Jesper

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:26

Hej

Jeg ville ikke have problemer med at du tjente noget på vidersalg.

Ved ikke hvad prisen ville være, men det du tilbyder tilsvarer "visninger", som mange sælger - f.eks DBA. Du kan gå ind og søge på tidligere tråde omkring priser på dette. Mener DBA havde 1 mio visninger for dkk 10.000 .

Men ved visninger, så kan det jo sagtens være den samme kunde som får vist min reklame mange gange ( 10-30 gange) , alt efter hvor meget de surfer rundt på dit site.

Mht. 75% , er dette nok helt forkert, da jeg mener at huske at konverteringen fra visning til klik varierer fra 0,1% til 1% , så ikke i nærheden af de 75% - desværre....

Så for 1 mio visninger, ville jeg måske få 3000 kliks/besøgende, og ud af disse ville ca. 1% konvertere til et salg.  Det afhænger naturligvis også af hvor god reklame der ligger, hvor fed butik de kommer til, hvor stor interesse dine besøgende har for netop mit produkt osv.

Men jeg er altid interesseret i nye muligheder, så du er velkommen til at sende mig en mail på

jesper@sliknet.dk , med mere info om dit site.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 11:56

Hej Igen,

Ang. de ca 75% click....
Du skal tænke på at det ikke er et originalt banner.
Dit link (eller banner) bliver kun vist til folk der har aktiv interesse i hvor produktet kommer fra.

Du får ikke bare et banner placeret på siden, det bliver kun vist når man klikker sig ind på konkurrencen.
Når det så er sagt kan det godt være at de 75% er højt sat, det er måske kun 25%....men er ret sikker på det vil være over 1%

Konvertering klik --> kunde vil nok ligge noget lavere end "normalt"

Jeg tror desværre at dine høje fragtomkostinger vil gøre dine produkter uegnet, men jeg har gemt din mail - just in case.

Jesper

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:00

Jesper Laugesen:

Ved ikke hvad prisen ville være, men det du tilbyder tilsvarer "visninger", som mange sælger - f.eks DBA. Du kan gå ind og søge på tidligere tråde omkring priser på dette. Mener DBA havde 1 mio visninger for dkk 10.000 .

Jeg fik 1 mio visninger til 1500,- kr. på DBA, jeg tror det kommer an på hvilken side du vil ligge på. Fik stort set ikke en skid ud af det.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:06

Så "billigt" - ja men hvad hjælper det hvis man ikke får noget ud af det. Smile

Personligt tror jeg også langt mest på Google. Der er det trods alt også kun kunder der søger specifikt på de søgeord man selv har valgt.

mvh

Jesper

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 13:04

Jeg kan da lige nævne at målgruppen er fra 18 til cirka 60, både mænd og kvinder.

Præmierne skal ligge fra 100 og op.

Jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)