Hej, Jeg er ved at lave SEO på domænet www.walkingartwork.com Hjemmesiden er ikke færdig, men indeholdet på denne side kommer til at være på dansk. Når jeg er færdig med hjemmesiden vil jeg lave en engelsk (og evt. senere tysk, fransk og spansk) udgave. Min plan er, at jeg vil lave en undermappe på mit domæne, hvor jeg ligger den engelske side, f.eks "www.walkingartwork.com/us/ "eller lign... Herefter vil jeg så bruge dette link til at tilmelde diverse udlandske linkkataloger, etc... Mit spørgsmål er nu, om det at linke til min engelske side på "www.walkingartwork.com/us/" også vil give linkjuice til min danske side på "www.walkingartwork.com"?? Hvis ikke, hvad er så den fikse måde at gøre det på? På forhånd tak for hjælpen mvh Nicolas
|
Som udgangspunkt vil et link til en hvilken som helst sid epå et domæne også give lidt linkjuice til selve domænet. Din egen måde at kontrollere dette på er en god intern linkstruktur.
Altså: Sørg for, at der links fra dine undersider videre til de sider, du gerne vil have linkjuice til at flyde til.
Linker du til f.eks. walkingartwork.com/us/underside1.apsx og du på den side har et link til walkingartwork.com/de/underside8.aspx, vil der flyde linkjuice fra den første til den anden side.
Giver det mening?