Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att alle som ofte bruger freelance grafikere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har aldrig rigtig opsøgt opgaver, men har automatisk fået dem igennem søgemaskinerne, hvilket har passet mig fint, og betydet at arbejdsmængden passede den tid jeg havde.

MEN de sidste par uger, har jeg budt ind på nogle opgaver på "Amino Freelancer", og jeg er derfor meget nysgerrig efter hvad du som kunde holder øje med, når du kigger en grafikers portfolio igennem?

Mit portfolio findes på Webkode.dk og det skal med det samme nævnes at dette er et portfolio for en freelance grafiker, og IKKE en virksomhedsprofil. Selvom jeg selvfølgelig er momsregistreret, ønsker jeg ikke at fremstå som et større firma end jeg egentlig er, og har derfor forsøgt at fremhæve de personlige referencer som fuldtidsjob, uddannelse osv.

Men jeg hører gerne fra jer alle sammen, hvad I tænker når I besøger sitet. Er det uoverskueligt? Er der for mange menupunkter? Fungerer reference sliderne for jer? Eller foretrækker I noget andet? Bør der stå timepriser på sitet?

På forhånd tak til alle, som gider bruge et par minutter, og glædelig jul!

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 01:04

Jeg opgav at se din showcase, da jeg har ret langsomt internet, men jeg lagde mærke til at du under uddannelse mangler et r under karakterer.

Jeg er selv freelance grafiker og har ligesom dig selv valgt at afholde mig fra at lave en virksomheds-agtig hjemmeside.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:53

Må ærligt indrømme, at jeg havde forventet mig noget flottere, rent grafisk, fra en grafiker ;-)

Jeg syntes det flimrer rundt, når man kommer derind. Måske fordi jeg er mere til kasser. Men jeg kan ikke....eller mine øjne kan ikke, skille tingene ad, og jeg hoppede derfor hurtigt væk igen.

Sorry........

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:01

Synes forsiden er lidt rodet og kedelig.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:08

Hej

Jeg har desværre også lidt svært ved at holde fokus.. Jeg kan ikke finde ro i øjet og også derfor desværre hurtigt væk igen

Mikkel Friis

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:08

Mille-Maj:

Må ærligt indrømme, at jeg havde forventet mig noget flottere, rent grafisk, fra en grafiker ;-)

Jeg syntes det flimrer rundt, når man kommer derind. Måske fordi jeg er mere til kasser. Men jeg kan ikke....eller mine øjne kan ikke, skille tingene ad, og jeg hoppede derfor hurtigt væk igen.

Sorry........

Mille-Maj

Kan kun være enig. Her er et eksemple på hvordan det kan gøres http://www.anjahallsson.dk  Yes

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 10:34

Kan kun være enig. Her er et eksemple på hvordan det kan gøreshttp://www.anjahallsson.dk  

Lækker henvisning, der mangler dog en eller anden form for hover/active state på de forskellige menu punkter. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Personlige og ærlighed udstråler det selvfølge er der mange informationer , med det skal fremstår som en port fløj hvad du kan

nogle punkt du godt gøre kan bedre er fremviser hvad du med det grafiske elementet på siden lad f.eks. billeder på forsiden som et flashshow og køre det mere enkelte frem derved ,

Titlen gerne 65 tegn

Overskrifter stor h1

Kontaktsiden en kontakt formular på

Enhver ved at tekst skal laves som tekst , angående forsiden der har du lavet elementer der udmærket kunne være tekst , med er lavet i jpg billedet , derved fremstår at du ikke ved hvor vigtigt , tekst er for søgemaskiner , da ,jeg går meget op i placering på google , er dette det vigtigste for mig når jeg vælger grafiker at når man laver det grafisk at der også tænkes på søgemaskine imens

jo mere du viser af elementer du kan på siden jo mere professionel fremstår du Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:45

Kanon med alle de gode imput! Tusind tak!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)