Hej alle, Jeg har aldrig rigtig opsøgt opgaver, men har automatisk fået dem igennem søgemaskinerne, hvilket har passet mig fint, og betydet at arbejdsmængden passede den tid jeg havde. MEN de sidste par uger, har jeg budt ind på nogle opgaver på "Amino Freelancer", og jeg er derfor meget nysgerrig efter hvad du som kunde holder øje med, når du kigger en grafikers portfolio igennem? Mit portfolio findes på Webkode.dk og det skal med det samme nævnes at dette er et portfolio for en freelance grafiker, og IKKE en virksomhedsprofil. Selvom jeg selvfølgelig er momsregistreret, ønsker jeg ikke at fremstå som et større firma end jeg egentlig er, og har derfor forsøgt at fremhæve de personlige referencer som fuldtidsjob, uddannelse osv. Men jeg hører gerne fra jer alle sammen, hvad I tænker når I besøger sitet. Er det uoverskueligt? Er der for mange menupunkter? Fungerer reference sliderne for jer? Eller foretrækker I noget andet? Bør der stå timepriser på sitet? På forhånd tak til alle, som gider bruge et par minutter, og glædelig jul! |
Jeg opgav at se din showcase, da jeg har ret langsomt internet, men jeg lagde mærke til at du under uddannelse mangler et r under karakterer.
Jeg er selv freelance grafiker og har ligesom dig selv valgt at afholde mig fra at lave en virksomheds-agtig hjemmeside.