Tak for tilbagemeldingen, jeg tror vi sætter trustpilot ind i betalingsprocessen.
Du kunne også stoppe den ind i din mail der kommer når bestillingen er gennemført...
Den kunne have en tekst hen af "Vi takker for din bestilling og håber at du bliver tilfreds med den. Er alt som det være, så vil vi sætte stor pris på at du bedømmer os på Trustpilot(link) og skulle du mod forventning opleve problemer, er du meget velkommen til at kontakte os - så hjælper vi dig hurtigst muligt."
Så vidt jeg husker, så var der nogle herinde der indgik et samarbejde om at checke det. Een havde en shop...en anden lysten til at teste med Google web optimizer.
Måske melder de sig på banen?
Jo der er kørt flere test på det, og der var også en del debat om det.
Jeg smider lige et par links, hvor I kan læse lidt fra hver side:
Det er en spændende debat. Dog er jeg selv kommet frem til den konklusion at jeg istedet bruger trustpilot. På mange forbrugere virker det troværdigt at de kan læse andre kunders bemærkninger - på godt og ondt. Derudover fjerner E-mærket muligheden for at modtage bank overførsel, hvilket ville påvirke min forretning meget i negativ retning, hvis jeg ikke længere kunne det.