Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny backend til webshop? Nogen der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået lavet en flash hjemmeside  / webshop som jeg nu gerne vil have lavet om. Der er bare det problem at firmaet der har lavet siden er såååå sløve og jeg er jo faget da de ejer hele det bagved liggende system.. Gør mig så gal at jeg skal føle mig fanget hos dem og nærmest prøve at fedte for dem for at de gider hjælpe mig lave siden om.. Jeg ville jo selvf. betale dem!??!

Andre der har prøvet dette? Nogen der ved hvordan man kan komme uden om den slags.. ? Jeg troede jeg havde skrevet mig ud af det dengang jeg lavede siden.. men nu ser det ud som mine rettigheder kun er til selve layout delen og ikke alt det der ligger bag..DVS. det er bare en tom skal?

Nogen der laver den slags og kan give et bud på hvad det vil koste mig at skifte siden til en anden udbyder og nyt backend system ti min webshop.

På forhånd tak til jer! :)

MVH

Sannesol

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 17:15

Jamen alt efter hvor kompliceret og moderne det skal være, og hvor meget det skal kunne, mht dankort, ordrestatistikker osv.

Der findes Shopmoduler til CMS som er gratis og ganske udemærkede (fx Virtuemart til Joomla! CMS).

Hvis du skal have en komplet løsning specialudviklet kan det løbe fra en 8.000 kr og op efter vil jeg skyde på.

Blot et gæt, men det afhænger jo altid af hvor avanceret det hele skal være...

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Giv mig et kald på 21 78 04 54 eller smid mig en mail på Thomas@aboutweb.dk - Vi har udviklet rigtig mange webshops og kan med garanti hjælpe dig Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:24

Vi har Open Source byg-selv fra ca. 5000 pr år inkl. hosting eller med design, opsætning og alt fra ca. 10.000 til 250.000

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:38

Vi kan desværre ikke overtage andres arbejde til en fast pris, men hvis vi kan lave det fra scratch (uden flash) kan du få en køreklar webshop på 4 uger for 9.995,- (bemærk lidt længere produktionstid hvis der bestilles inden jul da vi holder ferie mellem jul og nytår). Prisen er inkl. første års hosting og betalingsgateway.

Vi laver det på open source systemet Magento hvilket gør at du kan tage det med til andre leverandører/webhoteller såfremt du skal have lavet fremtidige opdateringer.

Se mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 17:43

Jeg vil godt anbefale Thomas fra Aboutweb.dk 

De har altid været super hurtige til at hjælpe mig med min webshop.

Held of lykke med projektet.

God jul allesammen

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:01

Hej Alle,

Tak for jeres mange fine svar og tilbud. Vi vil lige kigge på det og vende tilbage til jer vi overvejer at arbejde videre med.

Mange hilsner og glædelig jul til jer alle.

MVH

Sannesol

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:30

Hej SanneSol

Lyder som om at du er lidt bondefanget, da der ikke var et link til siden er det svært for mig at kommenterer, men en butik med lidt flash skulle gerne kunne laves til 6000.- DKK inklusivt hosting det første år.

Jeg vil gerne se på opgaven, vi basere vores priser på 150-dkk-/timer så lidt kan der laves, 6000.- DKK du kan kontakte mig, hvis tilbudet vækker interesse!

Hilsen Michael

tel. 45-3695 0399

skype; it-michael79

michael@outsource-it-to-thailand.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)