Jeg har fået lavet en flashhjemmeside / webshop som jeg nu gerne vil have lavet om. Der er bare det problem at firmaet der har lavet siden er såååå sløve og jeg er jo faget da de ejer hele det bagved liggende system.. Gør mig så gal at jeg skal føle mig fanget hos dem og nærmest prøve at fedte for dem for at de gider hjælpe mig lave siden om.. Jeg ville jo selvf. betale dem!??!
Andre der har prøvet dette? Nogen der ved hvordan man kan komme uden om den slags.. ? Jeg troede jeg havde skrevet mig ud af det dengang jeg lavede siden.. men nu ser det ud som mine rettigheder kun er til selve layout delen og ikke alt det der ligger bag..DVS. det er bare en tom skal?
Nogen der laver den slags og kan give et bud på hvad det vil koste mig at skifte siden til en anden udbyder og nyt backend system ti min webshop.
Vi kan desværre ikke overtage andres arbejde til en fast pris, men hvis vi kan lave det fra scratch (uden flash) kan du få en køreklar webshop på 4 uger for 9.995,- (bemærk lidt længere produktionstid hvis der bestilles inden jul da vi holder ferie mellem jul og nytår). Prisen er inkl. første års hosting og betalingsgateway.
Vi laver det på open source systemet Magento hvilket gør at du kan tage det med til andre leverandører/webhoteller såfremt du skal have lavet fremtidige opdateringer.
Se mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk
Lyder som om at du er lidt bondefanget, da der ikke var et link til siden er det svært for mig at kommenterer, men en butik med lidt flash skulle gerne kunne laves til 6000.- DKK inklusivt hosting det første år.
Jeg vil gerne se på opgaven, vi basere vores priser på 150-dkk-/timer så lidt kan der laves, 6000.- DKK du kan kontakte mig, hvis tilbudet vækker interesse!