Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summarum og Windows 7!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude,

Er der andre der har skiftet/opgraderet til windows 7 og har problemer med Summarum?

Mit summarum melder fejl om at kommaseparering og punktum ifht. tusindtals seperator og decimal seperator ikke er sat korrekt på computeren (den mener at den er sat til de Amerikanske standarder der jo kører omvendt med komma og punktum).. Men computeren er sat til det rigtige. Så tror det er et kompatibiletets problem?

Andre der har oplevet det?

Har selvfølgelig prøvet at google det først og tjekke summarums hjemmeside, men uden resultat :(

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:25

De har vel support på produktet.. ? kan du ikke ringe til dem ?

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 16:31

Den er købt ærligt og redeligt, så det ville jeg tro. Men inde på deres hjemmeside står der at produktet ikke inkluderer support - det skal man tilkøbe seperat. Og der er ikke nogle tlf. numre nogen steder.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:34

Kenneth R.J.:

Hej Derude,

Er der andre der har skiftet/opgraderet til windows 7 og har problemer med Summarum?

Mit summarum melder fejl om at kommaseparering og punktum ifht. tusindtals seperator og decimal seperator ikke er sat korrekt på computeren (den mener at den er sat til de Amerikanske standarder der jo kører omvendt med komma og punktum).. Men computeren er sat til det rigtige. Så tror det er et kompatibiletets problem?

Andre der har oplevet det?

Har selvfølgelig prøvet at google det først og tjekke summarums hjemmeside, men uden resultat :(

Hvilken version af Windows 7 benytter du?

Har du sat både Formater (under "internationale/sproglige indstillinger") og Standardinputsprog (under "Teksttjenester og  inputsprog" ) til dansk?

Jeg kører Summasummarum på Windows 7, og det fungerer fint. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:40

Jeg kører også Summa på en win 7 maskine og det kører helt uden problemerSmile

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:27

Gå i stifinder og højre klik på start filen, vælg enenskaber og fanebladet kompatiblitet.

Så kan du f.eks. vælge Vista og så køres programmet som værende installeret på en Vista maskine...

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 08:40

Ha - det var da mystisk.. Vista kompatibiliteten virkede ikke.. Men jeg gik ind og nulstillede alle formaterne i kontrolpanelet, og nu virker det. VI har aldrig rørt det, og det ændrede ingenting. Men summarum ville åbenbart gerne have en resetning.. Så nu virker det :)

Tak for alle rådene :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)