Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges folk til stillads byggeri

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg driver en større smedevirksomhed hvor jeg mangler nogle weekend folk til at bygge stilladser.

Man skal have de lovpligtige kurser omkring stillads byggeri. 

Denne opgaver er i trekants området, men andre opgaver kan også forekomme, da vi løser store og små opgaver for vore kunder over hele landet.

Torben.

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:15

Jeg har læst via www.amino.dk at De søger stilladsmontører.

Hermed søger jeg job som stilladsmontører. I denne branche har jeg arbejdet over i 5 år, hos en privat virksomhed i Serbien. Jeg er i Danmark. Gammel 52 år. Her har jeg har min kone og mine to børn. Her ønsker jeg at blive, derfor søger jeg job.

Jeg er interesseret i hvad som helst slags job. Derfor jeg mener, De kan brug mig.

Jeg forventer, at høre fra Dem.

De kan kontakte mig via denne e-mail, almindelig post eller ringe til mig, mbt: 2386 2863

Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:56

hej torben

jeg ved ikke om du stadig mangler en der kan bygge stilladser for dig. men hvis du gør  er jeg en frisk ung mand på 25år

jeg har bygget stilladser i 5år og og har alle de kurser der skal til for at man må bygge

men hvis du er intreseret kan du ringe til mig på 41270262

Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 18:56

Hej Robert.

Jo jeg mangler stadig en eller nogle stykker til stilladsbygning da jobbet varer ca. 2 år og vi arbejder løbende på det også i weekends osv.

Hvad har du ellers af uddannelse?

Tilmeldt 12. Jan 10
Skrevet kl. 22:51

Hej Torben

Som sagt har jeg 5års efaring, med at sætte stillads.
Jeg har de kurser man skal bruge, for at kunne sætte stilliads, lovligt, og en del andre kurser, som er led i stilladsmontør uddanneslen.
Jeg har arbejdet med, Haki, facade og murerstillads, Layer, facade, Layer roset, Bosta, og nogle andre.
Har været med til at oplærer en del ny ansatte i min tid, så kan arbejde med alle.

Håber det er oplysninger nok.

Hilsen Robert.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 16:32

Det lyder fint.

Hvor bor du og vil du kunne tage nogle jobs i weekends, helligdage og ferier mv.

Torben.

Tilmeldt 18. Jan 10
Skrevet kl. 16:33

Hej Torben.

Dit job-opslag omkring weekend baseret stillads-arbejde vil jeg meget gerne søge.

Mht. erfaring og kursus-beviser har jeg begge dele i overflod.Mit 2-årige Stillads Svendebrev fik jeg i 2001,hvilket

betyder jeg har fuld kompetance i hvilket som helst Stillads byggeri--alt fra let facade,hængestillads,delvis og total-inddækninger.

Tidligere ansættelser er både hos "den lille mester",hos et Kbh.baseret meget stort firma og flere omgange i Norge som rejse-montør.

Grunden til min store interesse i netop dette arbejde skyldes at jeg er ved at renovere hus,så arbejde i weekenden, og også gerne et

par dage i ugen,ville være det helt rigtige.

Min alder er 35,jeg er sund og rask og bestemt ikke bange for "sved på panden".                 Mvh Peter  mail: pd7455@yahoo.com

Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 07:59

Det lyder rigtigt fint.

Dog er det i Vejle at vi lige pt. har et projekt.

Er det et problem?

Torben.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 08:02

Robert som tidligere har svaret.

Hvor bor du?

Torben.

Tilmeldt 18. Jan 10
Skrevet kl. 10:09

Hej Torben

Vejle er bestemt ikke et problem.

Mit tlf er 23373561,ring endelig.Er der brug for flere uddannede montører på pladsen er en gammel"makker"også klar.

Mvh Peter

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)