Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis gaver og regler?!?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber der er et par kompetente regel-kendere?

Til januar kommer der et nyt menupunkt på www.umas.dk

Punktet hedder Gratis gaver. Jeg vil skrive noget i denne retning:

Køber du varer for over 450 kr. og er du tilmeldt nyhedsbrevet kan du frit vælge en gratis gave

• Vælg en gratis gave herunder og læg den i kurven sammen med dine andre varer
  • Du skal selv huske at lægge den valgfrie gave i kurven. Den eftersendes ikke
  • Har du lagt en gave i kurven uden at have bestilt varer for over 450 kr. og uden at være abonnent på nyhedsbrevet medsendes gaven naturligvis ikke Tilmeld dig her: Nyhedsbrev tilmelding
  • Du kan kun vælge en gratis gave pr. bestilling og max. en pr. uge
  • Returnerer du hele din bestilling, skal din valgfrie gave ligeledes returneres
  • Der er ingen reklamationsret på din gratis gave

Er der nogen regler for gratis gaver? Man må vel godt give gaver væk samt stille kritirier derfor, eller??

Kh Trine

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:13

Det er helt ok at kræve tilmelding til nyhedsbrevet, men du kan ikke forhindre kunden i at afmelde nyhedsbrevet igen.

Du skal give garanti og reklamationsret selv om der er tale om en gratis gave. I dit tilfælde har jeg lidt svært ved at se at der er tale om en gratis gave. Det er nærmere en rabat.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:39

Hej Trine

Vi kører med samme model Wink og jeg undersøgte grundigt reglerne inden jeg satte det i værk.

Du skal kalde gaven for en »tillægsydelse« i din tekst. Når du gør det kan du undgå både retur- og reklamationsret. Du er også i din fulde ret til at kræve gaven tilbage hvis kunden returnerer varerne.

Mange hilsener Helle

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:39

Hej Torben

Ja ved godt at folk kan melde fra igen, men det er ok...

Hvorfor er det ikke en gratis gave? Der kommer forskellige varer der koster 0 kr. som kunden kan vælge i mellem og lægge i kurven. Er det ikke en gratis gave?

Ellers tak vedr. dit svar... Hvor kan jeg læse om det du skriver med garanti og reklamationsret. Har du et link?

Kh Trine

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:46

Hej Helle

Jeg har længe villet gøre dette, og du gav mig faktisk den sidste inspiration via dit site. TAK for det ;-)

Hvor er reglerne du nærlæste? Et link?

Tak for svaret

Kh Trine

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:52

Hej Trine

Dejligt at kunne inspirere Smile Jeg har ikke noget link. Jeg fik i sin tid e-handelsfonden's jurister til at undersøge reglerne - og de vendte tilbage med ordet »tillægsydelse« for at jeg kunne undgå returret, reklamationsret og at gaven skulle leveres tilbage hvis varerne blev returneret.

Mange hilsener Helle

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:55

Hej Helle

Tak for det...

Kh Trine

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:09

Helle - houseofkids.dk:

Hej Trine

Vi kører med samme model Wink og jeg undersøgte grundigt reglerne inden jeg satte det i værk.

Du skal kalde gaven for en »tillægsydelse« i din tekst. Når du gør det kan du undgå både retur- og reklamationsret. Du er også i din fulde ret til at kræve gaven tilbage hvis kunden returnerer varerne.

Mange hilsener Helle

Hej Helle,

Vi det sige at hvis jeg ville gide de første 100 kunder, en tur i biffen, skal jeg bare kalde det for bio tillægsydelse, og i fremtiden vi vil gerne give dig en juletillægsydelse med din næste ordre?

Mvh

Sebastian

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:15
Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:17

Orange:

Hej Helle,

Vi det sige at hvis jeg ville gide de første 100 kunder, en tur i biffen, skal jeg bare kalde det for bio tillægsydelse, og i fremtiden vi vil gerne give dig en juletillægsydelse med din næste ordre?

Mvh

Sebastian

Jeg vil tro at du kan navngive det hvad du vil - det handler blot om at ordet tillægsydelse bruges.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)