Jeg vil gerne have lavet en blog - hvad koster sådan noget og er der nogen derude?
Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Anja
Skrevet
16-12-2009 kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil gerne have lavet en blog til min nye webshop www.greenstyle.dk
Er der nogen der har nogle erfaringer med dette. Hvad koster det at få lavet, og af hvem?
Mvh. Anja
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Hej Anja
Jeg kan varmt anbefale dig at tage fat i Brian Brandt - http://wpdk.dk/
Han arbejder udelukkende med blogs og sådan noget
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-12-2009 kl. 22:17
Svar
Hej Anja
Jeg har i tidens løb sat mange blogs oppe for alt fra journalister og lokalpolitikere til webshops og virksomheder.
Jeg kan hjælpe dig med en fin blog sat op i det populære system Wordpress , for et ganske beskedent beløb.
Du kan kontakte mig på mail@simontoerring.dk hvis du har lyst til at snakke lidt videre om det :)
- Simon
Svar
Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Anja
Skrevet
16-12-2009 kl. 22:26
Svar
Glemte forøvrigt lige at sige - måske er det selvskrevent? - men bloggen skal selvfølgelig følge min shops layout.
Mvh. Anja
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Jeg melder mig også gerne som professionel WordPress-konsulent .
Angående pris er det som at svare på hvad en bil koster :). Det kommer helt an på dine behov. Jeg skal gerne hjælpe dig med at få dem fastlagt - uden beregning. Bare send mig en mail.
Svar
Tilmeldt 12. Dec 09
orangeblue
Skrevet
16-12-2009 kl. 22:36
Svar
Og husk lige at definere dine behov og dine mål med bloggen. Alt for mange ønsker en blog fordi, det skal "man", men du skal også investere tid til at skrive på den og det skal du holde op mod dine udgifter. Mange blogs er gratis, mens integration koster.
Held og lykke
Svar
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
hr. jensen
Skrevet
16-12-2009 kl. 22:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Anja
Jeg har i tidens løb sat mange blogs oppe for alt fra journalister og lokalpolitikere til webshops og virksomheder.
Jeg kan hjælpe dig med en fin blog sat op i det populære system Wordpress, for et ganske beskedent beløb.
Du kan kontakte mig på mail@simontoerring.dk hvis du har lyst til at snakke lidt videre om det :)
- Simon
Jeg kan godt anbefale Simon, god pris, god service og godt produkt...
Svar
Tilmeldt 13. Jul 08
Michael
Skrevet
17-12-2009 kl. 00:00
Svar
Hej Anja,
Du skal være velkommen til at kontakte mig på michael@skalspc.dk eller ringe til mig på 51242461 - Så kan vi få afklaret helt præcis hvad dine behov er, og hvad det skal koste.
En anden gang kan du også smide opgaven op på Amino Freelancer . så har du større overblik.
Mvh. Michael Grove
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Jeg vil klart anbefale www.aboutweb.dk han har før lavet noget for mig hurtigt og billigt
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Jeg vil klart anbefale www.aboutweb.dk han har før lavet noget for mig hurtigt og billigt
Jeg vil også give ham min anbefaling
Svar