Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke filer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Er der nogen herinde der ved lidt om hvilke filer der er bedst/hurtigst at sende hvis jeg skal sende feks. 2000 mail af gangen som indeholder feks 20 billeder, hvad filtybe skal billederne være i for at de kan sendes hurtigst muligt. 

Eller skal det hele bare omkonverteres til PDF filer for at give det hurtigste resultat ?

Håber i kan hjælpe mig !! Wink

Mvh

og god jul

Hallandson

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:38

Dine filer skal konverteres til det format, der fylder mindst muligt. Det er normalt jpeg for fotografier og png for stregtegninger eller andre former for billeder, hvor antallet af farver er begrænset.

Det er dog god kotume ikke at sende billeder i selve mailen, men ligge dem på en server et sted og så linke til dem fra mailen.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:16

Hej Jacob

Tak for svar !! 

Hvad hvis man bruger zip filer, kan man det ?

Eller kan man ikke sende billeder som zip ?

Eller er der andre måder at sende hurtigst muligt på ???

Kan man ikke bruge PDF til noget, hvis man vil sende til mange på kort tid ?

Jeg søger det ultimative for at sende så mange mail som muligt på hurtigste tid !!!

Hvad skal man bruge af yderligere udstyr hvis man kun har én bærbar, til at sende masivt ?

Hallandson

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:42

Det er ikke antallet af filer der er afgørende, det er størrelsen på filerne. Zip giver ikke mening i forhold til billeder, de er allerede komprimerede så meget de kan. PDF vil heller ikke give nogen fordele.

Det bedste du kan gøre er som sagt, at lade filerne ligge på en server og så linke til dem fra mailen.

Hvis du skal sende mange mails, så køb dig ind hos en af de professionelle udbydere. Ebrev, Campaign Monitor eller hvad du ellers kan finde, der passer dig. Det er en meget dårlig ide, at prøve at sende mails fra din egen maskine - der er alt for mange ting, der kan gå galt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)