Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige printer-patroner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Har I gode forslag til et godt og billigt sted at finde printer-patroner??

Jeg kan slet ikke finde rundt i det gedemarked, der er online:-) Og mine patroner koster normalt 2000,- pr, stk...så det kan måske godt svare sig at kende til specielt billige steder, når man skal bruge 4 af gangen.

På forhånd tak

Rikke

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:59

Hej,

Kan du ikke oplyse til hvilken printer, samt model på patronerne?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 19:30
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:40

Jeg lytter lige med her. Skal nemlig også bruge til en HP Color LaserJet. Blot til en 2600N.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:49

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:52

Jeg købte sidste gang nogle billigere uorig. tonere mærket TIGER til en HP 2600N hos Inkpro, de oplyser selv flere sider en den orig. og det kan jeg godt mane i jorden, vi havde ikke udskrevet halvt så meget som på den orig. før den krævede en ny toner.

Derfor vil jeg da anbefale dig at købe orig. tonere, frem for uorig. hvor man ikke kan stole på mængden af farve i toneren, specielt fordi prisforskellen altså ikke er så stor, når man tænker hvor meget man faktisk udskriver på såden en orig. toner.

De uorig. vi købte kan ses lige her...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:06

Koludabyg:
Jeg købte sidste gang nogle billigere uorig. tonere mærket TIGER til en HP 2600N hos Inkpro, de oplyser selv flere sider en den orig. og det kan jeg godt mane i jorden, vi havde ikke udskrevet halvt så meget som på den orig. før den krævede en ny toner.

Derfor vil jeg da anbefale dig at købe orig. tonere, frem for uorig. hvor man ikke kan stole på mængden af farve i toneren, specielt fordi prisforskellen altså ikke er så stor, når man tænker hvor meget man faktisk udskriver på såden en orig. toner.

De uorig. vi købte kan ses lige her... 

Jeg synes det er ærgeligt, når en forhandler sælger en vare, som ikke lever op til det lovede.

Men om ink100, som har base i Esbjerg og inkpro, som er fra Frederiksberg leverer samme kvalitet, kan jeg af gode grunde ikke sige.

Du kan ikke have været uheldig? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:16

John Nielsen, Nielco IT :
Jeg synes det er ærgeligt, når en forhandler sælger en vare, som ikke lever op til det lovede.

Ja, specielt når de faktisk lover at den giver 500 sider mere end den orig. bliver man noget skuffet.

Men om ink100, som har base i Esbjerg og inkpro, som er fra Frederiksberg leverer samme kvalitet, kan jeg af gode grunde ikke sige.

De er jo svært at sige, da de heller ikke oplyser hvilket mærke den uorig. toner har.
Men de lover da ikke 500 sider mere, så er sikkert ikke samme uorig. toner de sælger.

Du kan ikke have været uheldig? Smile

Tror jeg ikke, for den anden sorte toner ser ud til at holde lige så kort tid, og farverne viser samme lave side antal.
Så skulle jeg være meget uheldig vis alle tonerene, skulle vise sig at være "fejlbehæftet" ....;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:34

Prøv MCS Data de har også base i Esbjerg Big Smile Jeg har selv lige købt hos dem, syntes ikke lige jeg kunne finde det billiger.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 20:56

Tak for de gode råd.

Jeg vil egentligt helst have de originale...de er nemlig super, super gode.

Men selvom det er sammen produkt, så har jeg oplevet en kæmpe stor prisforskel flere steder.  Så det er dejligt at I aminoer kan hjælpe lidt igennem junglenBig Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)