Hej allesammen.
|
Hej Ansæ
Når du skriver rådgivning, ville jeg da anbefale lidt coaching
Men som forholdsvis nystartet ville jeg nok bruge pengene på markedsføring.
:-) Dorthe
Hej allesammen.
|
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hej Ansæ Når du skriver rådgivning, ville jeg da anbefale lidt coaching Men som forholdsvis nystartet ville jeg nok bruge pengene på markedsføring. :-) Dorthe |
Hej Sara Jeg vil forslå dig at kontakte dit lokale erhvervscenter, der sikkert tilbyder gratis iværksætterrådgivning og iværksætterkurser. Det har jeg selv haft stor gavn af, da jeg startede min konsulentvirksomhed i 1998, ligesom jeg har fået tilknyttet en gratis mentor som er virksomhedsleder og specielt matchet efter mine behov, ligesom jeg er tilbudt bistand til sammensætning af Advisory Board. Det er en stor hjælp, også selvom jeg selv er virksomhedskonsulent, iværksætterrådgiver og mentor. Det er vigtigt at tage sin egen medicin. Ellers vil jeg anbefale dig at lave en oversigt over dine egne stærke og svage sider i forhold til områderne:
Vurder evt. dig selv på en skala fra 0-4 hvor stærk du er på hvert område. De svageste områder er dem du har mest brug for hjælp til. Dem kan du så prioritere efter vigtighed. Held og lykke med dit spændende projekt. De varmeste jule og nytårshilsener www.elsebethfogh.dk |
Hvis det er fra rådgivningspuljen du har fået pengene, så har jeg forstået det sådan at du selv skal betale 50%. Det vil sige at hvis du køber rådgivning for 40.000 får du refunderet de 20.000. Samtidig er der visse begrænsninger for hvad pengene må bruges på, du kan altså ikke bare købe f.eks. kurser eller markedsføring. |
Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk
Hej Ansæ
Hvis du kontakter dit "lokale" væksthus får du en god hjælp til din fremtidige vækst !!! Væksthuset er gratis rådgivning om hvordan og hvorledes man kommer videre. Personligt har jeg haft stor glæde af væksthuset !! Mit hedder Væksthus sjælland, som er i mit nærområde... Jeg ved der er væksthuse i Hovedstaden Midtjylland Nordjylland OSV. Søg på Google og du vil finde Held og lykke og god jul Hallandson |
Godt svar Elsebeth Og så lige for en god ordens skyld - så er coaching ikke rådgivning Julehilsner Sanne
|
Hej allesammen! Tusinde tak for jeres svar! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.