Endnu mere tankevækkende er, det også sker her, på dagli basis, i amino fora.
Selvom jeg kun har et indlæg skrevet bag mig, har jeg fulgt med i noget tid nu.
Tilgengæld, er det i bagateller ift. andre forums.
Så på trods af generelle forum sygdomme, med mange brugere, er amino alligevel en hel standard bedre en det meste andet jeg kender.
Jeg er ved at finde et eksperiment frem i en genial bog af John Evans (hedder han vidst), titlen er: Hvordan vinder vinderne
Han beskriver flere eksperimenter, med bla. egern, og en nøddemaskine, som kun er "programeret til at skyde 1 agern ud af gangen.
Historien er så at samme maskine ved vintertid gav flere nødder, flere gange!, til de egern der "deltog" i eksperimentet.
Fordi det er vinter, ved egernet at den skal bruge mere mad, og ved samtidig ikke andet end, der er 1 maskine, og 1 agern er ikke nok!
Ligeledes beskriver han eksperimenter om mennesker der har gjort umulige ting. Brugt tankens kraft. Telepati med tvillinger, lottokugle eksperimenter, af hvad jeg lige kan huske.
Jeg ved godt, forfatter af tråden´s eksperiment, er af anden type end "JEDIMINDTRIX", men fællesnævner er jo "tankevækkende eksperimenter"...
Vil samtidig benytte lejligheden ved at fortælle, jeg er godt klar over der er mange herinde som ved meget om tankens kraft eksperimenter mm.
Men hvis man kan bidrage med en ny, bliver det superb tidspilde for en der arbejder ved computeren hver dag.
MVH
Silas