Kan jeg finde 30.000 mennesker herinde der......er med på at købe en fodboldklub. Hvis hver person lægger, skal vi sige 40 kr, har du en pulje på 1,2 mio kr. til at købe en klub i de lavere rækker i Danmark. Det er en lille julespøg-men hvis det griber om sig kunne det sgu da være sjovt at opkøbe en klub--selvfølgelig med al respekt for klubben, dens profil, traditioner m.v.. Jeg har selv spillet fodbold i mindre klub i 20 år-hobro ik.-og ved at man ikke skal pille ved en klubs profil og traditioner, der er mange følelser forbundet med det. Om man lige kan købe en klub til 1,2 mio kr har jeg ikke undersøgt, men det kan man nu nok. Hvordan det rent praktisk skulle foregå mht det økonomiske, finde egnet klub, lave projekteam på ideen, juridisk misk-mask m.v. har jeg ikke overvejet, men det må komme senere hvis det kommer dertil. Nu er det bare på ideudviklingsstadiet, så er du frisk på at udvikle/tænke videre på ideen så kom frisk.
mvh flemming
|
Leevi:Kan jeg finde 30.000 mennesker herinde der......er med på at købe en fodboldklub.
Hvis du skal være helt ærlig, hva tror du så selv? Hvis du kan få 5-10% herinde med på ideen, så tror jeg du skal være over mega lykkelig.
30.000 er at drømme urealistiske drømme...