Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg finde 30.000 mennesker herinde der......?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kan jeg finde 30.000 mennesker herinde der......er med på at købe en fodboldklub. Hvis hver person lægger,  skal vi sige 40 kr, har du en pulje på 1,2 mio kr. til at købe en klub i de lavere rækker i Danmark.Smile

Det er en lille julespøg-men hvis det griber om sig kunne det sgu da være sjovt at opkøbe en klub--selvfølgelig med al respekt for klubben, dens profil, traditioner m.v.. Jeg har selv spillet fodbold i mindre klub i 20 år-hobro ik.-og ved at man ikke skal pille ved en klubs profil og traditioner, der er mange følelser forbundet med det.

Om man lige kan købe en klub til 1,2 mio kr har jeg ikke undersøgt, men det kan man nu nok.  Hvordan det rent praktisk skulle foregå mht det økonomiske,  finde egnet klub, lave projekteam på ideen, juridisk misk-mask m.v. har jeg ikke overvejet, men det må komme senere hvis det kommer dertil. Nu er det bare på ideudviklingsstadiet, så er du frisk på at udvikle/tænke videre på ideen så kom frisk.

mvh flemming

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:51

Leevi:

Kan jeg finde 30.000 mennesker herinde der......er med på at købe en fodboldklub.

Hvis du skal være helt ærlig, hva tror du så selv? Hvis du kan få 5-10% herinde med på ideen, så tror jeg du skal være over mega lykkelig.

30.000 er at drømme urealistiske drømme...

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:54

Hehe, jeg er sq frisk :) Om 10 års tid er målet så en finale i CL :)

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

okay, 5-10 % skulle så måskke lægge 400 kr. for at købe en klub--det er jo også billigt for at blive medejer af en fodboldklub.......

på idestadiet kan vel godt drømme urealistiske drømme, mener jeg, så kan man rette lidt til efterhånden, når tingene skal realiseres

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Nicky Christensen:

Hehe, jeg er sq frisk :) Om 10 års tid er målet så en finale i CL :)

ja finalen i CL må være opfyldelsen af den ultimative drøm

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02

Leevi:

okay, 5-10 % skulle så måskke lægge 400 kr. for at købe en klub--det er jo også billigt for at blive medejer af en fodboldklub.......

Tjaaa det kommer vel an på klubben. Men det er da en sjov tanke, som dog kræver ualmindeligt meget administration!

Leevi:

på idestadiet kan vel godt drømme urealistiske drømme, mener jeg, så kan man rette lidt til efterhånden, når tingene skal realiseres

Det kommer vel an på, hvor seriøs du er med ideen. For overtager drømmene og troen på noget urealistisk din hjerne, så laver du måske beregninger på nogle forkerte tal, som kan få rigtig store konserkvenser. Så en lille smule realistiske tanker var måske bedre ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

jojo, det er jo også en julespøg......jeg kunne godt se hvor svært det er at mobilisere folk til en god ide som amino-bank el- aminofond, som var en tråd for noget tid siden....ideen var jo rigtig-men når folk skal have penge op af lommen, og ærmerne smøges op og arbejdes for at realisere en fælles ide, så ender det tit i vasken, det er jo elektronisk fællesskab her, så det besværliggør processen uhyre meget.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:18

Leevi:
det er jo også en julespøg.

Julespøg eller ej..... Ideen genfindes jo i de mange projekter omkring folkeaktier. Den rette ide og den rigtige målgruppe - så vil mange stadigvæk gerne betale en "tusse". Kendetegnet for mange af disse projekter er at et tilhørsforhold til lokalområdet eller en specifik interesse er det som får folk til lommerne.

Besværligt? Nej - det tror jeg ikke de mange mikrobryggerier mener, da medejerne ofte er blevet deres kundebase....

Hvis du vil nå 30.000 mennesker  - så er det nok mere facebook du skal satse på!Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 16:20

Køb FCK - med det underskud er den klub vel ikke så dyr efterhånden Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

ja, målet ku reguleres til 3000 mennesker--men vi er nok for få herinde--selvom der med sikkerhed kunne findes mange fodboldinteresserede her, som også gerne vil prøve at eje deres helt egen klub. ja måske lægger jeg den på facebook, så kunne det være det også blev en realitet en dag........

-men det skulle så være et seriøst projekt, hvis folk skal til at spytte i kassen

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)