Jeg får en iPhone 3GS til januar og skal have et headset til den.
Jeg har et headset jeg bruger nu, men det har jeg lige testet med iPhone 3GS og den kunne ikke finde det - Selvom TDC-manden i juni lovede mig, at det ville virke med en iPhone.
Er det sådan, at man skal have et specielt Apple bluetooth headset til sin iPhone eller burde man kunne bruge et alm headset?
Hvis jeg skal have et nyt, hvilket et vil du så anbefale?
Som udgangspunkt kan man sige at bluetooth er bluetooth uanset hvilken mobil du bruger. Hermed sagt at du skal kunne bruge alle bluetooth headsets til din iPhone, uanset om det hedder Nokia, Jabra, Plantronics eller andet.
Der er så flere versioner af bluetooth og nogle headsets har også det der hedder multipoint teknologi - hvilket betyder at det kan være tilknyttet flere enheder på samme tid (eks. PC og mobil).
Jabra JX10 som også nævnes her i tråden, fungerer fint og har også multipoint - men der er et hav af muligheder for bluetooth headsets og ud over Jabra, så vil jeg også fremhæve Plantronics produkter som værende yderst stabile og funktionelt i top. Eksempelvis er den nye Plantronics Voyager PRO i mine øjne i godt produkt. http://headsetsupport.dk/shop/plantronics-voyager-pro-425p.html
Hvis du er registreret med virksomhed og CVR, kan vi tilbyde dig at teste produkterne gratis og uforpligtigende inden et eventuelt køb, herved finder du bedst muligt ud af om det er det rette produkt for dig.
Som udgangspunkt kan man sige at bluetooth er bluetooth uanset hvilken mobil du bruger. Hermed sagt at du skal kunne bruge alle bluetooth headsets til din iPhone, uanset om det hedder Nokia, Jabra, Plantronics eller andet.
Det var også det jeg kunne læse mig frem til, men kan ikke få mit headset til at virke :O/
Det var et lækkert headset du linker til og en super service med at man kan teste det inden - det må jeg huske.